Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Just Line | SKUNDAS |

Šių metų vasario 18 dieną užsakiau prekes Just Line Facebook puslapyje, iškart apmokėjau ir informavau. Šių prekių niekaip nesulaukiu, šiandien kovo 24 diena. Labai sunku komunikuoti, nes nereaguoja, neatrašo į žinutes ir atrašius greičiausiai meluoja, nes ir toliau pažadėjus prekes išsiųsti vakare (kurios užsilikusios ir pasimetusias be "kliento") taip ir neišsiunčia. 

Buvo skambinta kovo 23d. gavus nr. 8657 52679, neatsiliepia..

Skambinau, po to , kai gavau nr. iš jos pačios dėl grąžinamos prekės, kurią pirkau iš internetinio Just Line puslapio ir gavau su broku. Sąskaitą pridedu. Tos prekės dar negrąžinau, neturėjau galimybės, o ir grąžinus, neaišku kas bus?

Norėčiau sulaukti atsakymo, kaip pirmiausia pasielgti su turima brokuota preke?


Noriu, kad  "įmonė" grąžintų pinigus 101,25 ir už brokuotą prekę 58,5 Eur. VISO : 159,75