Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

ozonee.lt | Ozonee.lt negrazina pinigu |

šioje svetainėje buvo įsigytos prekės, vyriškos kelnės, pridedu patvirtinančius dokumentus, tačiau , užsakytos buvo 31 didžio o gavome 42 didžio, padariau prekių grąžinimą pagal visas taisykles, nurodė, kad siuntėjas nuo prekių gavimodienos privalo grąžinti pinigųs per 14d. praėjo 22 d. nuo gavimo, tačiau pinigų taip ir negrąžino, prašiau grąžinti suma kartu su siuntimo išlaidomis, nes prekės nekokybiškos ir atsiuntė ne mano užsakytus didžius, kadangi ne dėl mano kaltės teko grąžinti, prašiau grąžinti visą sumą, t.y. 77,41 eur. paskutinį kartą atsakė į laišką 17d.parašė, kad pinigai grąžinti, pinigai taip ir neatėjo iki šiol. 2022-02-22. Ignoruoja ir neatrašo į laiškus, atsako tada kai pradedi kalbėti apie skundus ir vartotojų teises

Laba diena,
jeigu pardavėjas registruotas kitoje ES šalyje, Islandijoje ar Norvegijoje ir nepavyksta išspręsti problemos savarankiškai, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui. Čia rasite instrukciją kaip pateikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/

Europos vartotojų centras Lietuvoje
Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | info@ecc.lt www.ecc.lt

ozonee.lt pateiktas atsakymas.

Laba diena
įmonė atsiprašo už vėlavimą grąžinant pinigus, dėl techninių kliūčių negalėjome to padaryti laiku.
Klientei pinigai buvo grąžinti kovo 1 dieną.
Abu produktai buvo vienoje grąžintoje siuntoje, ir pagal įmonės taisykles pirkėjas padengia grąžinimo išlaidas.
Todėl pinigai grąžinti tik už prekes, be siuntimo išlaidų: 27,95 € + 29,99 €
Prekes, kurias gavo Klientė, buvo pilnavertiškos, atitinkamo dydžio, nes 42 dydis atitinka 31(42).
Su pagarba
Ozonee.lt parduotuvė