Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Ugninta" | Prekės pristatymo laikas neatitinka nurodyto pristatymo laiko |

Noriu pateikti skundą
dėl klaidinančios prekės pristatymo informacijos imuperku.lt svetainėje.
Pardavėjas tinkamai nesprendžia problemos.



Užsakyta prekė: https://imuperku.lt/medinis-geliu-stovas



2022-10-04 pateikiau
užsakymą internetinėje parduotuvėje imuperku.lt, prekės pristatymo laikas
nurodytas 5-10 d.d., užsakymas iš karto apmokėtas. Užsakymo numeris: 
ORD 314967 (pav1, pav2).



2022-10-07 gavau
pranešimą, kad prekės nėra sandėlyje, laukiama papildymo (pav3).



2022-10-14 kreipiausi
el.paštu su klausimu, kada bus gauta prekė. (pav4)



2022-10-17 gavau
atsakymą, kad prekės papildymas saldėlį turėtų pasiekti per 7 d.d. (informacija
buvo atnaujinta ir imuperku.lt paskyroje). Pasiūlė 10% kuponą kitam
apsipirkimui. (pav5)



2022-11-09 dar kartą
kreipiausi el.paštu su klausimu, kada bus gauta prekė. (pav6)



2022-11-10 gavau
atsakymą, kad prekės tiekėjas dar nepristatė.



2022-11-22 gavau
pranešimą, kad prekė išsiųsta ir gavau siuntos sekimo numerį, pagal kurį matau,
kad prekė grąžinta, nors prekės net gavau. (pav7)



2022-12-08 kreiptasi
nurodytu paštu, tačiau atsakymo negavau, nors gavau pranešimą, kad užklausa
(78915) gauta ir per 1-2 d.d. susisieks (pav8, pav9).



2022-12-13 skambinau į
venipak, jie nurodė, kad siuntą parsigrąžino siuntėjas, todėl reikia kreiptis į
juos. Tada skambinau nurodytu imuperku.lt tel. numeriu. Paklausus kur siunta,
gavau atsakymą, kad reikia aiškintis su sandėliu. Sakė perskambins.



2022-12-14 kadangi
skambučio nesulaukiau, skambinau dar kartą. Gavau atsakymą, kad kai gaus siuntą
iš venipak, tada išsiųs man. Paklausus kada tai įvyks, gavau atsakymą, kad
nežino, aiškinsis su venipak.



 



Kantriai laukiau du
mėnesius, kol gaus prekę, tačiau dabar dar laukiu tris savaites kol pristatys.
Informacijos, kad prekė grąžinama atgal jokios negavau, priežastys neaiškios.
Pastebėjau, kad nors ir prekės neturėjo, prekę vis dar buvo galima užsisakyti,
informacijos, kad laikinai neturi nebuvo.



Noriu gauti prekę, ir
tai, kad pasiūlė 10% kuponą nieko nekeičia, prekės laukiu ilgai, o jie
problemos išspręsti nesistengia.



 



Skundas šiuo klausimu
daugiau niekur nepateiktas.