Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "TELE2" | DĖL PREKĖS GRĄŽINIMO |

Laba diena, skundas TELE2.LT ir TELE2 salonui esančiame Kaune "Megos" prekybos centre. Aš kreipiausi į šį saloną 2022-09-27, kad noriu atsisakyti/grąžinti įsigytą prekę (televizorių UE43RU7092), iš manęs atsisakė priimti tokį prašymą (konsultantas pabrėžė, kad tokios galimybės nėra), bet pagal LR įstatymus per 14 d.d aš turiu teise atsisakyti sutarties ir ją gražinti. Sutartis buvo pasirašytą nuotoliniu būdų. Prekė atsiimta salone - prekę aprodyti man atsisakė salone. Išpakavusi ir ijungusi įrengini namuose nelikau patenkinta jo kokybę. Atvykau į salona po kelių dienų nuo atsiimtos prekės, norėdama grąžinti prekę ir atsiakytį sutarties nes prekė man netiko. Konsultantas užpildė prašymus (matysite priede kokius, grąžinau televizorių bet prašymas dėl telefono įrenginio). Konsultantas kalbėjo painiai ir neaiškiai taigi nesupratau kokius prašymus mes pildėme. Po kelių dienų gavau žinute, kad prekė bus tvarkoma. Skambinau bendru numeriu konsultantas nurodė kad tai yra normali procedūra ir laukite žinių. Laukiu kelias savaites, gaunu žinutė kad prekė jau sutvarkyta (nors jos tvarkyti nereikėjo) turėjo ivertinti prekės būkle ir duoti atsakymą man kad prekę pasiims ir nutrauks sutartį. Gryžtu į salona po dviejų savačiu norėdama išsiaiškinti situacija, bet man iki šiol niekas negali arsakyti kokių įstatymu vadovaujasi būtent dėl 14 d.d grąžinimo garantijos. TELE2.LT puslapyje irgi viskas aiškiai nurodyta. Prisegu ka jie skelbia savo interneto puslapyje : TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje "Ne tas, ne toks ar tiesiog kažkas ne taip? Turite teisę grąžinti. 

Jeigu įrangos pirkimo–pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) sudaryta nuotoliniu būdu, jūs turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos nenurodydamas jokios priežasties. Norėdami pasinaudoti šia teise, jūs turite mums pranešti apie Sutarties atsisakymą. Siūlome pasinaudoti Sutarties atsisakymo forma, kurią galite užpildyti atvykę į bet kurį „TELE2“ saloną kartu grąžindami įsigytas prekes arba užpildyti  Sutarties atsisakymo formą  ir išsiųsti ją adresu UAB „TELE2“, Naugarduko  g. 100, LT-03160 Vilnius, kartu su grąžinama preke. 

 DĖMESIO! Įsigyta prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, sukomplektuota, kartu su visais dokumentais ir priedais, su kuriais ji buvo perduota. Prekė ir jos pakuotė gali būti pažeista tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti, prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. į telefono aparatą neturi būti įdėta ir aktyvuota SIM kortelė, telefono aparate neturi būti asmeninio turinio informacijos, nepakeisti gamykliniai parametrai, neturi būti pašalintos etiketės, apsauginės plėvelės nuo prekės ar jos priedų, prekė negali būti ardyta, sugadinta ar kitaip sumažinta jos vertė. Apžiūrėti prekę reiškia atlikti tokius veiksmus su preke, kuriuos jums būtų leista atlikti su preke „TELE2“ prekybos salone, t. y. atsargiai išimti iš pakuotės, įjungti, apžiūrėti išoriškai. Prekės apžiūrėjimas negali būti suprantamas kaip prekės naudojimas. Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad bet koks prekės, jos pakuotės, priedų ar dokumentacijos pakitimas, dėl kurio ji praranda puikią prekinę išvaizdą ir todėl negali būti pateikta pardavimui, reiškia visišką prekės vertės netekimą ir jūs turėsite atlyginti visą prekės kainą. Jei tokiu atveju jums jau yra grąžinti už prekę sumokėti pinigai, „TELE2“ pateiks jums atskirą naują sąskaitą apmokėjimui, o tokią sąskaitą turėsite apmokėti per joje nurodytą laikotarpį.  

„TELE2“ įsipareigoja grąžinti jūsų sumokėtas sumas per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo. „TELE2“ turi teisę nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgaus prekę arba kol jūs pateiksite įrodymus apie tai, kad prekė išsiųsta, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau. "