Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

goodlook.shop / MB SOHERMA | Nepilnai įvykdytas užsakymas, negrąžina pinigų už nepristatytą prekę |

2022.09.08 atlikau užsakymą el. parduotuvėje https://goodlook.shop (dar žinoma kaip “Madosvardas.lt”). Užsisakiau tris prekes - du megztukus ir kelnes. Iš viso už tris prekes sumokėjau 59,97 eur. El. parduotuvės taisyklėse nurodyta, kad prekės išsiunčiamos pirkėjui per 5 darbo dienas. Jokios informacijos, kad užsakymo įvykdymas vėluos negavau. Nesulaukus prekių, 2022.09.19 pasiteiravau el. paštu koks mano užsakymo statusas. Tą pačią dieną gavau atsakymą, kad siunta jau supakuota ir sekančią dieną ją gausiu. 2022.09.20 gavau siuntą nr. CC817724861lt į Lp express paštomatą, tačiau gautoje siuntoje vietoje trijų užsakytų prekių radau tik dvi (siuntoje buvo 2 megztukai, o kelnių neatsiuntė). Jokios informacijos, kad siuntoje bus ne visos prekės negavau. 2022.09.20 el. paštu vėl kreipiausi į parduotuvę, informavau, kad gavau tik dvi prekes iš trijų bei paprašiau, kad grąžintų 19,99 eur už nepristatytą prekę (kelnes). Tą patį vakarą gavau parduotuvės atsakymą, kad kelnes išsiųs atskirai per tą savaitę. 2022.09.21 gavau pranešimą, kad užsakymas yra įvykdytas, taip pat pranešime buvo nurodytas siuntos numeris CC817724861lt, kurią gavau 2022.09.20, tačiau kaip jau minėjau, šioje siuntoje buvo tik dvi prekės iš trijų. Taigi užsakymas nėra pilnai įvykdytas. 2022.09.21 el. paštu paprašiau, kad atsiųstų siuntos numerį, kai bus išsiųsta žadėta atskira siunta su kelnėmis. Nesulaukus nei atsakymo, nei siuntos, 2022.09.26 el. paštu dar kartą paprašiau grąžinti 19,99 eur už nepristatytą prekę. Iki šiol jokio atsakymo negavau, žadėtos siuntos su kelnėmis negavau, pinigai 19,99 eur negrąžinti. 


Susirašinėjimą su parduotuve pridedu.


Prašau padėti susigrąžinti sumokėtus 19,99 eur už prekę kurios negavau.