Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Wizzair | Žalos atlyginimas dėl suniokoto bagažo |

Dar prieš skrydį Vilnius-Roma(Fumicino) buvo nepataisomai sugadintas bagažas, už kurį buvo atsakinga skrydžių bendrovė Wizzair. Dar Vilniaus oro uoste buvo užpildytas nuostolių ataskaita (damage report). Vėliau kreipėmės į skrydžių bendrovę, su prašymu atlyginti žalą, pateikdami, kaip įrodymus reikiamus dokumentus: PIR (dokumentas užpildytas oro uoste, Lost&Found skyriuje), bagažo etiketė, įlaipinimo kortelė. Taip pat Vilniaus oro uostas, kaip įrodymą, padarė ir suniokoto bagažo nuotraukas.

Vis dėlto, Wizzair teigia, kad žalos atlyginti negali, kadangi nėra pateiktas rašytinis patvirtinimas, jog bagažas nepataisomas, o jų teigimu, nuotraukos, darytos Vilniaus oro uosto, nėra įrodymas. Kadangi bagažas buvo sugadintas taip, kad jo nebuvo įmanoma net gabentis, teko pasinaudoti plėvelės įpakavimo paslauga (jos kvitą taip pat pateikėme), tačiau darbuotojų informuoti nebuvome, kad bus būtinas ir raštiškas patvirtinimas, kad bagažas nepataisomai suniokotas, o dėl darbuotojų abejingumo ir lėto darbo, patys nespėjome visko detaliai išsiaiškinti, kadangi teko skubėti į lėktuvą, į kurį dėl patirtos žalos vos spėjome.

Žinoma, nuvykus į Romą lagaminą teko iškart išmesti ir pirkti naują, todėl raštiško patvirtinimo jau nėra galimybės gauti. Vis dėlto, yra visi reikalingi dokumentai, nuotraukos ir kartu su Vilniaus oro uosto darbuotojais užpildyti raportai, kurie patvirtina, kad bagažas buvo nepataisomai sugadintas, tačiau Wizzair žalą atlyginti atsisako.