Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "TELE2" | Noriu nutraukti sudarytą sutartį dėl siurblio roboto |

Sveiki,ėmiau iš Tele2 siurblį robotą,sugedo,taisė gražino neveikiantį,vėl taisė,tada pakeitė į naują,tačiau ir tas sugedo vėl išvežė taisyti,nedataosė per programėlę daigto naudoti neįmanoma,kreipiausi į Tele2 kad nutrauktų sutartį ir gražintų įmokėtą pradinį įnašė,sakė padarys sprendimą per 5 darbo dienas,laukiau 8 d.d žinių jokių,daigtu nesinaudoju apie tris mėn,bet saskaitas juk mokėti tai tenka.Ir dar pateikė saskaitą už nedataisytą siurblį 19€ nors galioja garantinis.