Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

"Paysera LT" UAB | Dėl Paysera |

Laba diena,

Noriu skųsti Payseros veiksmus.
Situacija, 2022-07-12 darytas pavedimas 10149 eur iš mano asmeninės sąskaitos Revolut į Payserą, gauti pinigai užšaldomi, skambinu ir prašau grąžinti pinigus atgal į Revolut, atsakingas asmuo paaiškina, kad gausiu žinutę ir kaip užpildyti, gaunu, atlieku veiksmus, 3 valandos jokio rezultato, vėl skambinu, vėl aiškina, kad dar vieną gausiu anketą, nurodyti grąžinimo priežastį, klausiu per kiek laiko bus atliktas pavedimas, paaiškina, kad per 5-10 darbo dienų, aš manau, kad tai absurdas, laikyti mano 10149 eur užšaldytus, aiškina, kad pasistengs greičiau, vėl laukiu 2 valandas, nieko nevyksta, vėl skambinu, dabar išgirstu, kad per 1-3 darbo dienas, stoviu eilėje su kitais, sakau jūs gal juokaujat, laikyti mano pinigus, darytus iš asmeninės sąskaitos, kurių man reikia dabar, ir aš negaliu jais disponuoti, kas čia per savivalė ir absurdas. Noriu, kad būtų apgintos mano teisės į visišką banko savivalę daryti ką nori, jeigu neturi pakankamai resursų, tegul nedirba. Apie šią situaciją pranešiau ir Lietuvos bankui, šiandien t.y. 2022-07-13, 13:36 laiku, pinigai dar negrąžinti.

"Paysera LT" UAB pateiktas atsakymas.

Gerbiamas Vaidotai,

Norime pažymėti, kad Paysera veikla yra vykdoma atsižvelgiant į teisinį reguliavimą Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Taip pat būtent Lietuvos bankas kelia aukštus reikalavimus mums dėl duomenų pateikimo apie klientų vykdomą veiklą ir lėšų šaltinius.

Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes – ne išimtis. Informaciją apie šio principo įgyvendinimą pateikiame čia, kviečiame susipažinti: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas .

Kuo operatyviau ir tiksliau atsakoma į visus mūsų užduodamus klausimus ir pateikiami reikiami dokumentai bei informacija – tuo greičiau įvykdomas ( įskaitomas ) pervedimas, nuimami apribojimai nuo sąskaitos ar tiesiog suteikiamos visos teisės naudotis Paysera paslaugomis. Deja, tais atvejais, kai klientas negali pateikti reikiamų dokumentų, mes negalime jam teikti finansinių paslaugų, arba įskaityti ( atlikti ) pervedimo.

Matome, kad jūsų pervedimas buvo gautas 2022-07-12 10:414, grąžintas 2022-07-13 15:11.

Siekiame užtikrinti sklandų naudojimąsi Paysera paslaugomis, todėl turint klausimų, kviečiame susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kontaktus pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai .

Dėkojame už jūsų vertinimą ir pastabas. Į klientų pasiūlymus ir pastabas atsižvelgiame ir Paysera sistemą nuolat tobuliname.

Pagarbiai