TAIP GALI TIK TELE2 : sveiki, zodziu situacija tokia: mano sutartis su 
tele2 galiojo iki geguzes 8d, bet nuo geguzes 6d pasirasiau sutarti su 
kitu mobiliojo rysio tiekeju, ko pasekojo atejo bauda 80 euru. Bet 
pradekime viska nuo pradziu. Taigi, likus kokiam
 menesiui iki tele2 sutarties galo, pradejo eiti zinutes del sutarties 
pratesimo ir t.t. na, viskas ok, visada taip budavo. Viena diena 
nusprendziau uzsukti I tele2 salona pramones pr esancioje maximoje. 
Uzejus ten salonas buvo tuscias, tad iskart buvau pradetas
 aptarnauti. Pakalbejus su vadybininku, buvo pasiulytas standartinis 
planas kuris manes netenkino, nes uz brangiau buciau gaves maziau nei 
iki siol turejau. Visa musu pokalbi girdejo kiti du vadybininkai nes 
salonas buvo tuscias. Tada ir prasidejo, trecioje
 vietoje sedintis vadybinkas pradejo aiskinti kad pernai ledai kainavo 
tiek ir tiek, siemet kainuoja tiek ir tiek, tipo mokek daugiau, gauk 
maziau. Aptarnaujamas  buvau pirmoje vietoje. Keista buvo klausytis 
pacuko ,kuris greiciausiai tiktu I sunus tujinimo.
 Pats daug metu pradirbau su klientais, tad puikia zinau kas yra 
aptarnavimo, bendravimo standartai. Bendravimas su sunkiais klientais ar
 konfliktiniais. Pas tele2 vadybininkus jausmas toks,  kad tokiu 
standartu nera arba tiesiog jie nezino kaip tai reikia
 daryti. Po viso sito jausmas buvo toks kad is taves yra tyciojamasi, 
tad tiesiog isejau is salono. Sito uzteko kad butu priimtas sprendimas 
greiciausia su tele2 sutarties nepratesti nors ju klientu buvau apie 
20m, pradedant pirmuoju pildyk baigiant dar studentavimo
 laikais pasirasyta pirmaja sutartimi. Kaip supratau tele2 yra giliai PX
 kiek metu buvai ju klientu. Po viso sito pradejau dometis ka siulo kiti
 tiekejai. Gavau tenkinanti pasiulyma ir pasirasiau sutarti su kitu 
tiekeju, tik gaila kad pora dienu per anksti.
 Esme,  kad tele2 vadybininkai niekada nesupazindino ir nesugebejo 
paaiskinti, kas bus jei sugalvosiu anksciau laiko pereiti I kita tinka 
ir t.t. Kituose tinkluose klientui yra duodamas menesis laiko 
apsisprendimui ir jokiu baudu nera, to paties tikejausi ir
 cia,  na, bet pas tele2 akmens amzius. Tad klausimas, ar tele2 turejo 
pranesti apie anksciau nutrauktos sutarties pasekmes arba bent ispeti? 
Nes juk kai pamirsti apmoketi saskaita arba pratesti sutarti dazniausiai
 gauni bent po viena sms per diena  su priminimu.
 O gal kito tinklo vadybininkas turejo pasiteirauti ar neturiu 
galiojanciu sutarciu ir ispeti pasiteirauti apie pasekmes? Kaltu 
ieskojimui cia ne vieta, nes abi bendroves kratosi sitos atsakomybes. 
Pasiteiravus dabartinio tiekejo apie sia situacija jie niekuo
 negali padeti, nors kaip ir pripazysta kad vadybininke turejo apie tai 
uzsiminti, o apie irasu isklausyma negali buti ne kalbos, nebent teismui
 reiktu, o idomu paciam kuria data sakiau kada perkelti nr. Tikrai zinau
 kad nebuvo uzsiminta apie baudas ir pn.
 Na o nuvykus I ta pati tele2 salona vel tos pacios nesamones. Paprasius
 atspausdinti saskaita ten tik viena eilute, paprasius detalesnes, sako 
negalime niekuo padeti. Bendraujant su vadybinke, is kazkokios kamurkes 
islenda ale vadove Juste, papasakojus kas
 per situacija ir paprasius aukstesnes pareigas uzimancio asmens 
kontakto, prisistato kaip regiono vadove, ok galvoju, bet isgirstu ta 
pacia dainele kaip ir is paprasto vadybinko, tipo niekuo negalime 
padeti, tipo mokek ir eik nx, toks jausmas kad likau kaltas
 kad ja sutrukdziau. Tad tele2 vadovai, vadybininkai, kad ir kas 
skaitysite sita laiska, galbut reiktu naikint tokiu kaip juste etatus ir
 tuos pinigus skirti klientu aptarnavo ir bendravimo gerinimui. 
Suprantu, kad siuo laisku greiciausia nieko nelaimesiu,
 na bet gal bus pamastymas draugams, kolegoms ir t.t. kad gerai 
pagalvotu pries pasirasinejant su jumis bet kokias sutartis. Kaip nors 
jei reiks apmokesiu ta saskaita, tik ta proga jus prarasite bent minimum
 4 klientus, mane, mano zmona, mano vaikai, o tevus
 ir sese manau pakeisti tinkla ikalbinti. Uogyte ant torto tikriausia 
laiskas su padeka, kad buvau jusu klietu ir kad lauksite
 sugrystant, bet po tokio akikbroksto manau tai sunkiai beimanoma.  Siuo
 laisku nesiekiu nei reklamos nei anti reklamos, tiesiog norisi pagarbos
 klientui, kuris su jumis buvo labia ilgai.