Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MB Arbalena | MB Arbalena apgaulė |

Užsisakėme iš MB Arbalena drabužius iš Italijos,bendravome el. paštu. Pinigus už drabužius pervedėme į Itališką banko sąskaitą gavėjui Jurgita Iannacci. Pasak pardavėjo prekės po apmokėjimo per 5 darbo dienas turėjo pasiekti mus, tačiau siuntėja nenurodė mūsų mob. tel. numerio, todėl vėl kreipėmės el. paštu ir pareikalavome susisiekti su DPD ir pateikti mūsų kontaktą, nes pristatymo adresu ne visada būname. Gavome atsakymą, jog moteris yra išvykusi ir negali pateikti siuntos numerio bei susisiekti su kurjeriu. Tuomet patys kreipėmės į DPD konsultantą ir bandėme susekti siuntą, kadangi jau buvo praėję 5 d. d., tačiau visą savaitę tikrinę DPD siuntos nematė. Kadangi į el. laiškus atsakymų nesulaukėme, kreipėmės į pardavėją telefonu, ji pareiškė, kad siunta galbūt nuklydo ir jeigu jos nesulauksime bus grąžinti pinigai bei pažadėjo grįžusi atsiųsti el, paštu siuntos numerį. Šiandien nesulaukėme nei pinigų, nei siuntos, o el. paštu ir telefonu nebepavyksta susisiekti.