Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

https://zookaralyste.lt | negavau siuntinio is zookaralyste elektronines parduotuves |

Sveiki,
situacija tokia: pirkau 2022 05 14 iš internetinio puslapio https://zookaralyste.lt  maisto gyvūnui  25kg.

Užsakiau
specialiai į namus . Jie atsiuntė į paštomatą . Aš jiems parašiau
,,kodėl atėjo į paštomatą jei buvo užsakyta į namus''.

Atrašė , kad kurjeris buvo atvažiavęs , skambino į telefoną , ir kadangi aš neatsiliepiau siuntinį paliko paštomate .

Man niekas nesambino tą dieną.  Aš dėl sveikatos problemų sėdžiu 24 val per parą namie ir laukiu siuntinio. 

Šiandien yra birželio 1 d . aš visdar laukiu kada atsius į namus .

Norėčiau sužinoti ar jūs man galite šioje situacijoje padėti .