Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Gurunamams MB | Nekokybiška prekė |

Sveiki,
noriu pateikti skundą dėl Gurunamams, MB (įmonės kodas 305990356) man parduotos nekokybiškos prekės. 2022-02-07 pateikiau internetinį užsakymą interneto svetainėje https://gurunamams.lt/ įsigyti aukšto slėgio sūkurinę dušo galvutę (inforacija pridedamame dokumente). Nors tiekėjas informavo, kad prekė išsiųsta 2022-02-10, tačiau aš ją gavau tik 2022-03-08. Naujai įsigyta preke pasinaudojau tik iki 2022-04-19. Dušo galvutė tiesiog įtrūko (nors buvo tinkamai prižiūrima ir valoma) ir tapo nebegalima ja toliau naudotis (foto pridedu). Parašius pretenziją pardavėjui 2022-04-20, 2022-04-24 gavau atsakymą, kad jie grąžina pinigus tik laike 30 dienų, produktas ištarnavo tik šiek tiek gaugiau nei 30 dienų. Atsakyme nebuvo pasiūlyta galimybė pakeisti nekokybišką prekę kokybiška. Taip pat noriu atkreipti dėmesį, kad Nemokamo prekių grąžinimo ir keitimo taisyklėse, kurios skelbiamos https://gurunamams.lt/policies/terms-of-service nėra nurodytas 30 dienų terminas. Jose eina kalba tik apie sutarties nutraukimą, kai klientas yra nepatenkintas įsigytu produktu ir produktas nėra naudotas(3.2. ir 8.1. punktai). O apie prekių keitimą taisyklėse net neina kalba. Atsižvelkgama į tai, kas išdėstyta ir į pardavėjo nenorą bendradarbiausi iškilus tokiai situacijai, norėčiau už nekokybišką prekę pinigus susigrąžinti.

Pagarbiai
Aistė Konarskienė