Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "DPD Lietuva" | Dpd Neveiklumas |

Sundas dėl neveiklumo ir klientu apgaudinejimo . Mano siunta nepristatyta laiku ,pagal dpd siuntiniu sekimo programa siunta keliauja pirmyn atgal nepasiekiant užsakovo. Įmonei mokami pinigai už laiku pristatytas siuntas bet klientai lieka apgauti.prašau atkreipti î šį skunda dėmesi. Ši įmonė nesilaiko savo taisykliu ir pažeidžia kaip kliento interesus gauti kokybiškas paslaugas 

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,



Tarnyba informuoja, kad pašto paslaugos teikėjų atsakomybė ir žalos atlyginimas numatyti Pašto įstatymo 12 straipsnyje, kurio 1 dalyje nustatyta, kad „Siuntėjas pretenziją dėl žalos atlyginimo už dingusią pašto siuntą, dingusius, trūkstamus ar apgadintus siųstus daiktus gali pareikšti pašto paslaugos teikėjui per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos".

Atkreipiame dėmesį, kad remiantis vien Jūsų paklausime nurodytomis aplinkybėmis negalime vienareikšmiškai atsakyti į Jūsų keliamus klausimus ir įvertinti paslaugų teikėjų veiksmų pagrįstumo, kadangi reikalinga gauti bei visapusiškai įvertinti taip pat ir bendrovių paaiškinimus ir dokumentus.



Rekomenduojame kilusias problemas spręsti kreipianti į savo pašto paslaugų teikėjus, pateikiant jiems rašytinę pretenziją su Jūsų parašu. Į pretenziją paslaugų teikėjai turi atsakyti per 14 d. nuo jos gavimo datos. Taip pat atkreipiame dėmesį, kad el. paštu pateiktų vartotojų paklausimų Tarnyba išsamiai nenagrinėja, o suteikia bendrojo pobūdžio konsultaciją bei rekomendacijas.



Informuojame, kad tuo atveju, jei kreipėtės į bendroves su konkrečiais nusiskundimais, situacija nebuvo išspręsta ir manote, kad Jūsų teisės yra pažeidžiamos, turite teisę kreiptis į Tarnybą dėl oficialaus išaiškinimo ar ginčo išsprendimo išankstine ne teismo tvarka, pateikiant Tarnybai pasirašytą prašymą (dėl kiekvienos bendrovės atskirą) su išdėstytomis aplinkybėmis bei turimais įrodymais. Pastebėtina, kad kreipiantis į Tarnybą, paslaugų gavėjo kreipimesi turi būti tie reikalavimai, dėl kurių prieš tai buvo kreiptasi į paslaugų teikėją. Informuojame, kad daugiau informacijos apie skundo ir prašymo nagrinėti ginčą pateikimą Tarnybai galite rasti Tarnybos interneto svetainėje, adresu www.rrt.lt, (nuorodos: https://www.rrt.lt/pastas/vartotoju-teisiu-apsauga/kaip-pateikti-skunda/ ir https://www.rrt.lt/telefono-rysys-internetas-tv/vartotoju-teisiu-apsauga/kaip-pateikti-ginca/.)







Pagarbiai



Aneta Maksimovič



Vyriausioji specialistė

Skundų skyrius

Tinklų reguliavimo departamentas

tel. 8 659 78 081

el.p. aneta.maksimovic@rrt.lt