Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Unicorn LT" | Prekės grąžinimas |

2021 - 05 - 08 aš, Goda Jurčikonytė  su Jūsų bendrove sudariau
pirkimo-pardavimo sutartį, pagal kuria nusipirkau sofą „Hermes“, fotelį
„Hermes“, pufą (kurių detalus aprašymas yra mūsų sudarytoje sutartyje).



2021 – 05 - 22
d. buvo sudarytas susitarimas ir išrašytas kvitas sutartis, d
ėl pagalvėlių tinkamų sofai pagaminimo.



2021 – 05 - 22 buvo pasirašytas kvitas ir apmokėta už sofos
„Hermes“ matmenų pakeitimo ir atsiskaityta už tai gavus kvitą. Baldai buvo
pristatyti 2021 – 09 - 06, adresu Kolektyvo g. 15 – 14,Vilnius.



Remdamasi sutarties, kitų oficialių dokumentų pagrindu,
Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu teikiu Pretenziją dėl prekių kokybės ir
trūkumų, kadangi pristatyti baldai neatitinka sutartyje bei kitos prekės
aprašyme nurodytos kokybės.



Užsakymo metu demonstruotas naminiams augintiniams skirtas specialus
audinys, kuris ir buvo užsakytas, yra pateiktas kitas, blogos kokybės ir dėl to
yra lengvai pažeidžiamas. Net naudojant siurblį pritaikytą minkštiems baldams
valyti,  siurblio galas palieka ryškius
suraižymus ant minkštųjų baldų.



Sofa -  lova „Hermes“
išskleidimo mechanizmas yra sunkiai veikiantis, ko nesitikėjome, nes daiktą
užsakėme su lengvai valdomu mechanizmu.



Pufas yra netinkamos formos, t. y. ne tokios formos kokią
užsakėme, jo kampai yra kreivai pasiūti, praktiškai visos siūlės minkštuosiuose
balduose nusiūtos kreivai. Fotelio „Hermes“ siūlės, kurios yra skirtos puošti
baldą yra visiškai kreivos.



Susitarimas dėl pagalvėlių buvo sudarytas žodžiu, kaip
matyti kvite, suma už pagalvėles yra 160 eurų, už šią sumą buvo tartasi pasiūti
4 (keturios) pagalvėles, tačiau iki šios dienos yra pristatytos 2 (dvi) pagalvėlės,
kas rinkos kaina neatitinka jokios logikos už dvi pagalvėles ant sofos,
neatitinka teisingumo ir protingumo kriterijams.



Kartu su
pretenzija yra pridedamos broką įrodančios nuotraukos (...vnt. nuotraukų):



1.



2.



3.



4.



Remdamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.334
straipsnio 1 dalimi, nedelsiant grąžinti už nekokybišką prekę sumokėtus
pinigus, pervedant juos į banko sąskaitą Nr.LT737044000268641257 esančią banke
...Prašau elektroniniu paštu suderinti nekokybiškų prekių grąžinimo laiką.
Prekių grąžinimo laiką prašau derinti tik po to, kai grąžinsite pinigines
lėšas.



 


Pabrėžiu,kad į pardavėja su tekstu parašytu šiame skunde jau buvo kreiptasi el.paštu 2021-11-18 , į laišką buvo neatsakyta, skambinat telefonu nebuvo atsiliepta ir neperskambinta, o Gitana Plotnikovienė, su kuria visada bendravome dėl prekių messenger platformoje yra mane užblokavusi. 




Pagarbiai




Goda
Jurčikonytė