Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "VARLE" | varle lt apgavikai |

Nusipirkau interneto
parduotuvėje varle.lt džiovyklę paskambino kurjeris ir pasakė, kad jis jau prie
namo. Išėjus man į lauką džiovyklė stovėjo iškrauta prie namo durų, apžiūrėjus
pakuotės išorėje pažeidimų nesimatė, todėl pasirašiau ir įsinešėme prekę į
namus. Išpakavus namuose, pasimatė džiovyklės atsikilusios plastmases dalys,
taip pat pasimatė apatinio dangčio (putaplaščio) suskilimas, nors kol buvo
pakuotė celofane ir prekę nešėme, suskilimo ant apatinio dangčio (putaplaščio)
nesimatė. Nedelsiant buvo nufotografuoti defektai ir į info@varle.lt parašytas
laiškas, laiškas išsiųstas su prisegtomis defektuotos prekės, tačiau varlelt
atrašė, kad jie nekalti, kad čia yra mano problema, ir turėjau vos ne prie
kurjerio išpakuoti džiovyklę ir apžiūrėti prekę. Nerekomenduoju pirkti šioje
kontoroje, kur į vartotoją žiūrima tik tol kol perkate, o kai jau pristato
brokuotą prekę, čia jau tavo bėdos, jie tau nepadės.

UAB "VARLE" pateiktas atsakymas.

Vartotojas jau kreipėsi į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Atsakymas bus pateiktas Tarnybai. Pakuotė buvo pažeista.