Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Prekės defektas |

Laba diena.
2021-11-10 Parduotuvėje ,,Senukai" nupirkau orkaitę AEG (modelis BES331110B). Vadovaujantis pateiktą instrukciją, kitą dieną ryte įjungiau ją valandai. Po 20 min. pradėjome jausti, kad kažkaip virtuvėje labai karšta, prie orkaitės durelių nebuvo įmanoma prisiliesti, nes buvo labai karštos. Išjungiau orkaitę ir pradėjau internete ieškoti atsakymo, dėl ko taip gali būti. Pačiame AEG internetiniame puslapyje, radau kelis atsakymus (https://www.aeg.lt/support/support-articles/maisto-gaminimas/virykls/orkaits-durels-tinkamai-neusidaro/?query=durel%C4%97s%20kar%C5%A1tos&pageType=searchPage). Paskambinau į ,,Senukų" parduotuvę ir pasakiau, kad noriu grąžinti defektuotą prekę. Man buvo pasakyta, kad turiu kreiptis į AEG atstovybę. Paskambinau į AEG atstovus ir papasakojau situaciją. Man buvo pasakyta, kad su manimi bus susisiekta.  16 val. man paskambino AEG atstovė ir pasakė, kad meistras pas mane atvažiuos lapkričio 15 d. nuo 9 iki 14 val. Aš esu dirbantis žmogus ir neturiu galimybės būti namuose tokiu laiku. Paklausiau, ar gali vakare, man buvo pasakyta, kad ne. Tada aš pasakiau, kad aš noriu grąžinti netinkamai veikiančią prekę. Gavau atsakymą, kad to negaliu padaryti, kol meistras neapžiūrės orkaitės. Visų pirmą, aš sumokėjau už naują prekę ir pirkau ją, kaip tinkamą naudoti, kodėl tik įsigijus jinai turi būti taisoma? Dar viena aplinkybė, man orkaitė buvo reikalinga šeštadienio šventei paruošti, o dabar turiu laukti iki pirmadienio. Manau,  kad tiekėjas privalo pakeisti į kitą ar grąžinti pinigus už prekę. Neprivalau laukti tiek laiko. Prekė dar nebuvo ne karto naudojama.
Kreipiausi dar kartą į ,,Senukų" parduotuvę, buvo pasakyta, kad mano skundas bus peržiūrėtas 2 darbo dienų bėgyje, vėl iki pirmadienio. 
Kadangi man orkaitė yra labai reikalinga, aš galiu nupirkti dar vieną, bet kaip aš galiu būti garantuota, kad man bus grąžinti pinigai už netinkamai veikiančią prekę.

UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Atsakant į gerb. Anos pateiktą elektroninę pretenziją, norime informuoti, kad po nuodugnios atliktos prietaiso apžiūros lapkričio 12 d. jos bute, kurią atliko AEG atstovas bei AG Service techninio aptarnavimo centro specialistas, nebuvo nustatyta jokių techninių orkaitės netinkamo veikimo požymių. Kaitinimo procesas vyko sklandžiai. Išpučiamas pro specialią ventiliacijos angą oras yra natūralus ir būtinas orkaitės procesas, taip užtikrinant tinkamą ir sklandų prietaiso veikimą ir vėdinimą. Apsauginių stiklų įšilimas atitinka visus reikalavimus ir gali varijuoti priklausomai nuo pasirenkamos temperatūros ir kepimo pobūdžio. Įšilimo laipsnis yra saugus, net netyčia prisilietus. Klientei buvo paaiškinti visi minėti faktai, bei akcentuoti saugos reikalavimai šalia esant vaikams.

Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad klientės pretenzija buvo grindžiama jos pirmosios patirties su šia orkaite, kuomet remiantis instrukcija, buvo atlikti privalomi orkaitės paleidimo veiksmai (1. Nustatomas laikrodis, 2. Išėmus visus viduje esamus priedus, bei pats orkaitės vidus yra išvalomas šluoste ir šiltu vandeniu. 3. Nustatant iš eiles nurodytas kepimo funkcijas ir parenkant maksimalią temperatūrą (+250 °C), atitinkamam, instrukcijoje nurodytam, laiko tarpui (nuo 1 val. Iki 15 min.), yra paleidžiamas išankstinis įkaitinimas. Atlikus visus išvardintus punktus, yra nurodoma palaukti, kol orkaitė atvės. Šis išankstinio įkaitinimo veiksmas atliekamas tik pirmą kartą. Vėliau maistas gaminamas įprasta tvarka priklausomai nuo receptų ir gaminamų produktų. Pretenzija buvo parašyta atlikus tik pirminius paleidimo veiksmus, nustačius aukščiausią temperatūrą, nebandant vėliau gaminti.

Remiantis minėta atlikta apžiūra AEG orkaitė BES331110B yra pripažįstama kaip tinkama naudotis pagal savo paskirtį. Jokių defektų ar netinkamo veikimo požymių nebuvo nustatyti. Orkaitės veikimas atitinka visus saugaus veikimo standartus (standartas IEC 60335-2-6 Household and similar electrical appliances - Safety - Part 2-6). Apžiūros metu bei papildomo mūsų specialisto skambučio metu, lapkričio 26 d., klientė neišreiškė noro imtis papildomų konkrečių veiksmų dėl minėtos orkaitės.