Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "VS FITNESS" | Dėl paslaugų negavimo |

Sveiki,
Turiu vis dar galiojantį metinį sporto klubo abonementą iki 2022.04.27 (likusi vertė virš 80Eur). Kadangi "QR" kodo neturiu ir pateikti savo privačius asmens duomenis apie sveikatą nesutinku, tai nuo 2021.09.13 dienos į sporto klubą patekti negaliu. Privatūs asmens duomenys yra saugomi sveikatos sistemos įstatymo. QR kodas yra sugeneruotas e-sveikatos duomenimis ir e-sveikatos nuostatose vyriausybė yra nurodžiusi, kad šie duomenys gali būti naudojami tik asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo tikslais. 
09.13 dieną paskambinus į klientų aptarnavimo centrą susitarti gražiuoju nepavyko niekaip. Man buvo pasakyta, kad narystės nesustabdys, pinigų negražins, perleisti narystės taip pat negalima, nes metinis abonentas buvo pirktas akcijos metu. Labai užtikrintai patys pasiūlė kreiptis į vartotojų teises, ir savo situaciją prilygino "force majeure" atvejui. Būtų įdomu pamatyti šios įmonės nenugalimos jėgos aplinkybės (force majeure) pažymą. 
Vienintelė pasiūlyta opcija buvo testuotis, kas buvo akivaizdus pasišaipymas. Normaliai sportuoti eidavau kas dieną, arba bent 3-4 kartus per savaitę. 
Manau įmonė nesąžiningai bando pasinaudoti esama situacija, savarankiškai atleidžia save nuo įsipareigojimų vykdymo. Atrodo, kad jiems galima  neatsiskaityti su savo klientais bei nepasiūlyti jokios kitos išeities, nes tai yra labai "patogu" taip elgtis.
Rinkdami bei naudodami asmens duomenis pažeidžia duomenų apsaugos įstatymą. Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą, kuris yra patvirtintas Europos tarybos. Pažeidžia e-sveikatos nuostatus bei sveikatos sistemos įstatymą.
Taip pat yra pažeidžiama mano kaip paslaugų gavėjo teisės. Vyriausybės nutarimu nedraudžiama patekti į paslaugų gavimo vietą ir paslaugos nekontaktiniu būdu gali būti teikiamos. Ir teisės aktas nereglamentuoja kas tai yra nekontaktinis būdas. Juk tarp paslaugos teikėjo ir gavėjo šiuo atveju nėra jokio fizinio kontakto. 
Labai įdomu būtų sužinoti kaip vartotojų teisės vertina šią situaciją ir kaip ji turėtų būti išspręsta. Mano duomenimis su šia situacija susidūriau ne aš viena, bet ir dar mažiausiai 4 žmonės šio sporto klubo lankytojų. 

Iš anksto dėkoju ir laukiu Jūsų atsakymo.

Pagarbiai,
Milda Greifenbergerienė





UAB "VS FITNESS" pateiktas atsakymas.


Vadovaudamiesi šiuo metu turima informacija iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, informuojame, kad sporto klubo narystės nebus stabdomos ir galios toliau, pagal sporto klubo paslaugų sutarties sąlygas:
Ar vartotojas gali nutraukti sutartį dėl paslaugų (maitinimo, grožio, apgyvendinimo, renginių, sporto klubų, laisvalaiko ir pan.), kurių suteikimui reikalingas Galimybių pasas?

Tais atvejais, kai vartotojai paslaugą buvo iš anksto įsigiję, tačiau dėl to, kad neturi Galimybių paso įsigyta paslauga negali pasinaudoti, Tarnyba skatina vartotojus ir paslaugų teikėjus ieškoti kompromiso dėl paslaugų keitimo, atidėjimo ar kt. varianto, o sutarties nutraukimą naudoti tik kaip galutinę priemonę, neradus kitų bendrai priimtinų sprendimų. Tačiau jeigu vartotojai, vis dėlto, nori ir nutraukti paslaugų teikimo sutartį, turėtų vadovautis sutartyje numatytomis sąlygomis.
Sudarydami naujas paslaugų teikimo sutartis, vartotojai turėtų atsižvelgti į esančius bei galimus su Covid-19 pandemijos valdymu susijusius apribojimus bei įvertinti savo galimybes pasinaudoti paslaugomis neturint Galimybių paso. Verslininkai taip pat skatinami įvertinti paslaugų teikimo sąlygas bei, teikdami ikisutartinę informaciją, įspėti vartotojus apie galimus reikalavimus paslaugų teikimui.
Informuojame, kad jeigu vartotojas, jau žinodamas apie esančius bei galimus su Covid -19 pandemijos valdymu susijusius apribojimus iš įvarių viešai skelbiamų šaltinių (tiek iš žiniasklaidos, tiek iš paslaugų teikėjų viešai skelbiamos informacijos) paslaugos įsigijimo metu, įsigyja paslaugą ir vėliau reikalauja pinigų grąžinimo, savo reikalavimą grįsdamas negalėjimu paslauga pasinaudoti dėl Galimybių paso, tokiu atveju turėtų būti vadovaujamasi sudarytos sutarties sąlygomis, t. y. vartotojas galėtų susigrąžinti už paslaugą sumokėtus pinigus, jeigu tokia galimybė yra numatyta sudarytos sutarties sąlygose.
Galimybių pasas yra priemonė kovoje su pandemija, kuria siekiama greičiau grįžti prie visiems įprastų gyvenimo sąlygų. Galimybių pasas yra prieinamas visiems tam tikrus kriterijus atitinkantiems asmenims. Daugiau informacijos apie Galimybių pasą bei taikomas išimtis: https://koronastop.lrv.lt/
Šaltinis: https://www.vvtat.lt/d.u.k./598#c-5/t-219

Visa ši informacija bei sąlygos buvo pateiktos visiems VS-Express 24/7 Klientams, elektroniniu paštu net keletą kartų.
Prisegame dokumentą (Priedas Nr.1) su visa naujausia informacija, kuri buvo pateikta Klientams. Pranešime yra pateikiami punktai ir atsakymai liečiantys privatumo politiką, duomenų saugojimą ir kokiais LR Vyriausybės nutarimais vykdoma UAB "VS-Fitness" įmonės veikla nuo 2021-09-13d.