Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Krauk.lt | Negrazinti pinigai |

2016.12.13 internetu pirkau power bank Remax 20000mAh. Preke buvo su akcija. Tikejausi gauti iki kaledu, bet pardavejas informavo, kad preke gali keliauti 1-4 savaites del svenciu. Taip pat informavo, kad, jei negausiu prekes per 45 dienas, grazins pinigus. Sutikau laukti. Deja, jau du menesiai praejo. Komunikacija su tiekeju prasta. I skambucius neatsiliepia, o i el.pasta atsako vangiai. 2017.01.19 parase, kad prekes uzstrigusios muitineje, nezinia, kie truks ismuitinimas, ir todel gali grazinti punigus.Sausio 20d uzpildziau ju siusta pinigu grazinimo forma, bet sioki toki atsakyma, kad informuos, kada grazins, tegavau tik sausio 26d. Dar po mano pretenzijos nevilkinti laiko ir greiciau padaryti grazinima, sausio 30d parase:
"Sveiki, dažniausiai būna greitai, tačiau dėl šios tipo prekių reikia padaryti daug grąžinimų, kuriuos dabar atliekame."
Atsakiau, kad ne kliento reikalas, kaip ir kada pardavejas aiskinasi su savo tiekejais. Pirmiausia turi atsiskaityti su klientu, o po to aiskintis su savo tiekejais. Ir nuo to karto jokios reakcijos is pardavejo nera. Nei prekes, nei pinigu. Mano noras - atgauti punigus ir daugiau reikalu su siuo tiekeju netureti.