Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Studio Moderna .UAB | Skundas del netinkamos prekes |

Sveiki,kreipiuosi i jus noredama susigrazinti sumoketus pinigus uz nekokybiska preke antciuzini Dormeo,pirkta is Studio-moderna.Antciuzinis neatitiko mano lukesciu,nes jis plonas,dantytas is vienos puses ir nestabilus.Esu su negalia, stuburui reikia atramos. jis neatitinka aprasytu rekomendaciju instrukcijoje ir reklamose.kad jis stabiliai kietas ,5atramos poziciju.Preke uzsisakiau2021.07.26.telefonu,nes internetu,neprieme mano e-mailo,rode klaida.2021.07.29.d.kurjeris atveze preke 11.55val.,preke buvo labai suplesytoje dezeje,ja ispakavus labai nusivyliau kokybe,uzdejusi ant sofos paziureti ilgi ir ploti supratau,kad jis neatitinka mano lukesciu.Tos pacios dienos vos uz 10min.paskambinau i Studija-moderna pranesiau,kad preke man netinka ir noriu susigrazinti sumoketus pinigus 59.33eur.Konsultante mane isklause,paprase vel graziai supokuoti i celofana,grazinimo uzpildytus dokumentus sudeti i vidu ir uzklijuoti lipnia juosta.Taip ir padariau.Ji uzregistravo kurjeri ,kuris paimtu preke atgal,ir isveze2021.07.30d.Rugpjucio5d,man paskambino modernos konsultante su pretenzijomis,kad prekes nepriims atgal,nes pazeista pakuote.Jus man pasakykite,ka man daryti-taip iseina ,jog nusipirkau ,,kate maise,,Labai prasau padekite isspresti mano problema.,nes sumoketi pinigai dideli,gaunant invalidumo pencija260eur.Prekes isbandymo terminas 14d.