Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AB Lietuvos paštas | Blogai atliekamas pašto darbas |

Skundas dėl netinkamai pristatomų siuntų. Dvi siuntos buvo laikomos siuntų skirstymo centre metalo gatvėje nuo balandžio 8 ir balandžio 9 dienos. Pirmą kartą į Lietuvos paštą kreipiausi balandžio 19d., klausdama kada galiu tikėtis jų pristatymo. Iš pašto atstogų gavau tokį atsakymą "Laba diena, nuoširdžiai atsiprašome, kad tiek laiko turite laukti savo siuntų. 
Apgailestaujame, tačiau šiuo metu Jūsų siuntos ieškomos, dedame visas pastangas, kad siuntos būtų rastos ir kuo skubiau pasiektų Jus. Galbūt ant siuntų yra nurodyti netikslus gavėjo adresas, patikslinkite jį ir nurodykite, kam siuntos skirtos (vardas, pavardė)."
Aš nurodžiau visą prašomą infirmaciją. Daugiau kokių žinių iš jų nesulaukiau. Šiandien, gegužės 4d., patikrinus siuntų būseną sužinojau, kad gegužės 3d. abi siuntas paštas išsiuntė atgal siuntėjui. Vėl pasitikslinus, kodėl taip įvyko sulaukiau atsakymo: "Labas rytas, atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų. Siuntos grąžinamos siuntėjui. Rekomenduojame, kreiptis į siuntėją dėl prekės persiuntimo ar pinigų grąžinimo.".
Skundas anksčiau niekur nebuvo pateiktas ar sprendžiamas.
Lietuvos paštas neatlieka savo darbo, teigia susitvarkę su siuntų srautu, tačiau tai yra netiesa, darbuotojai, kurie bendrauja su klientai, niekada nieko nežino, sugeba tik atsiprašinėti ir žadėti, kad siuntą gausime. Tačiau puikus pavyzdys-siunta tieisog išsiunčiama atgal siuntėjui. Negana to, kad jie neatlieka darbo, už kurį jiems yra sumokama, tai dar ir neprisiima atsakomybės už savo padarytas klaidas. Manęs netenkina nei pinigų grąžinimas iš siuntėjo, tai siuntos persiuntimas dar po 1-2 mėnesių. Man jos reikėjo čia ir dabar. Dabar kaltas lieka siuntėjas, kuris neva tai nurodė neteisingą mano adresą. Tačiau paštas žadėjo, kad siuntos ieško. 
Toks pašto darbas nebegali būti toleruojamas. Puikiai suprantu, kad mano patirtų finansinių nuostolių jie nekompensuos, bet jų darbas turi būti stebimas ir atitinkamai vertinimas. 

AB Lietuvos paštas pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Dėkojame už pastabas. Atsiprašome, jei nepatenkinome Jūsų lūkesčių dėl teikimų paslaugų kokybės. Pažymime, kad dėl pandemijos žymiai išaugus el. prekybos apimtims ir pašto siuntų kiekiams, pasitaiko pavienių pašto siuntų apdorojimo, pristatymo nesklandumų, kuriuos gali lemti nekorektiški gavėjų adresai ar kiti techniniai nesklandumai. Suprantame, kad klientai patiria nepatogumų, atitinkamai, dedame visas pastangas, kad problemos būtų identifikuotos bei išspręstos, siuntos klientams būtų pristatytos kaip įmanoma greičiau. Tam, kad galėtume patikrinti bei pakomentuoti konkrečių siuntų duomenis, prašome el. adresu kokybe@post.lt nurodyti siuntų registracijos numerius, siuntos gavėjo bei siuntėjo duomenis. Gavę šią informaciją, situaciją išnagrinėsime bei ją pakomentuosime detaliai.
Papildomai informuojame, kad pašto paslaugos teikėjo atsakomybės nustatymo ir žalos atlyginimo principai įtvirtinti LR pašto įstatyme, Pasaulinės pašto sąjungos Pasaulinėje pašto konvencijoje (toliau – Konvencija), ją detalizuojančiuose Pašto korespondencijos ir Pašto siuntinių reglamentuose. Šiuose teisės aktuose nustatyta vienoda visų universaliosios pašto paslaugos teikėjų atsakomybė – t. y., atsakomybė pašto siuntos siuntėjui, kaip siuntos savininkui (LR Pašto įstatymo 12 str. 1, 4 d., Konvencijos 5 str. 1 d., sutarties uždarumo principas), visiško arba dalinio registruotųjų, įvertintųjų pašto siuntų praradimo, sugadinimo arba nepagrįsto grąžinimo atvejais (Konvencijos 23 str. 1.2. p.). Žalos atlyginimas už pavėluotai pristatytą siuntą nėra reglamentuotas, tačiau, dėl netinkamai suteiktos paslaugos pristatant siuntą, siuntėjas turi teisę kreiptis į siuntos išsiuntimo šalies pašto tarnybą.
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų bei užtikriname, jog dedame visas pastangas, kad paslaugos būtų teikiamos operatyviai bei kokybiškai.

Pagarbiai

Jovita
Tinklo padalinys
Klientų užklausų valdymo grupės vyresnioji specialistė


Tel. 8 700 55 400
El. p. info@post.lt
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt







Lietuvos paštas remia atsakingą požiūrį į aplinką. Nespausdinkite šio laiško, jeigu nėra būtinybės.
Informacija šiame pranešime gali būti konfidenciali. Ji skirta tik asmeniui, kuriam yra adresuota. Jei šį pranešimą gavote per klaidą, Jūs negalite skaityti, kopijuoti ar bet kaip kitaip platinti šio pranešimo ar jo dalies ir skleisti jame esančios informacijos. Prašome informuoti apie tai siuntėją ir iškart ištrinti visas šio pranešimo kopijas iš savo kompiuterio. Dėkojame.