Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "FELIT" | Prekės ir paslaugos neįvykdymas |

2021-03-29 įsigijau prekę naudodamasis IKEA el parduotuve su prystatymu į namus (tarp 17:00-21:00 val). Atsiskaityta per el bankininkystę. 2021-03-30 Ikeja kurjeris paskambino 19:04 ir pranešė, kad bus už 20 min. Tuo metu nebuvau namuose ir informavau, taip pat užklausiau ar gali truputi vėliau pristatyt. Kurjerio atsakymas buvo: "Ne, mano darbo diena baigiasi, kreipkitės rytoj į IKEA".
2021-03-31 dieną kreipiausi į IKEA, buvau apklatintas kad pažeidžiau taisykles. Elektorniniu paštu pareiklavau , kad būtų grąžinti pinigai. Į savo laišką gavau atsakymą, kad galiu atvažiuoti ir pasiimti prekę pats (už pristatymą yra sumokėta), sumokėti dar kartą už pristartymą, arba atgauti pinigus tik už prekę. Papildomai IKEA pateikė informaciją, kad kurjeris negalėjo įteikti prekės nes nepapuolė į laiptinę, nors telefonu informavau jog neesu vietoje ir pats kurjeris pasakė kad kreipčiausi kitą dieną į IKEA.