Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Robotomanija.lt | Nerekomenduoju pirkti robotomanija.lt |

Šiandien ryte norejau pirkti prekę iš interneto svetaines robotomanija.lt bet bandant užsakyti pirkinį man neleido įvesti daily card kortelės nr., su kuria neva taikoma nuolaida kreipiausi į prekybininką ir jis man pasakė, kad iki pietų išsiaiškins kodėl taip nutiko. Aišku pasidariau skelbiamos inforacijos ekrano nuotraukas.Po mano kreipimosi jis tiesiog pakoregavo informaciją savo interneto svetainėje ir net neatsiprašęs pasakė, kad niekas jokių nuolaidų netaikys. Taigi aš likau apgauta. Vat toks požiūris į klientus.

Robotomanija.lt pateiktas atsakymas.

Atsakymas į 2017 m. Sausio mėn. 6 dieną per el. svetainę – www.vartotojuskundai.lt gautą vartotojo skundą.
Skundo turinys: Šiandien ryte norejau pirkti prekę iš interneto svetaines robotomanija.lt bet bandant užsakyti pirkinį man neleido įvesti daily card kortelės nr., su kuria neva taikoma nuolaida kreipiausi į prekybininką ir jis man pasakė, kad iki pietų išsiaiškins kodėl taip nutiko. Aišku pasidariau skelbiamos inforacijos ekrano nuotraukas.Po mano kreipimosi jis tiesiog pakoregavo informaciją savo interneto svetainėje ir net neatsiprašęs pasakė, kad niekas jokių nuolaidų netaikys. Taigi aš likau apgauta. Vat toks požiūris į klientus.
Skunde nenurodoma data, kada klientė tariamai užsakinėjo prekę iš elektroninės parduotuvės Robotomanija.lt.
Pagal turimą informaciją išsiaiškinta, kad klientė Lina Pamerneckaitė gyvenanti Vilniuje, 2016 metų gruodžio mėn. 27 dieną 9:18 bei 12:18 skambino iš telefono nr. 8 682 27990. Pokalbio metu klientė buvo informuota, kad elektroninės parduotuvės sistema (programa) neleidžia įvesti nuolaidų kodų bei realiai užsakyti prekės, kurios užsakymo metu nėra sandėlyje. Klientei buvo pasiūlyta įsigyti tuo metu turimą analogišką ne prastesnių techninių charakteristikų prekę už mažesnę kainą nei jos pasirinktoji. Tačiau klientė kategoriškai atsisakė.
Kyla abejonių ar Lina Pamerneckaitė buvo susipažinusi su elektroninės parduotuvės Robotomanija.lt pirkimo pardavimo taisyklėmis, kurios prilygsta Pardavimo Pirkimo sutarčiai, reglamentuojančiai Pirkėjo ir Pardavėjo teises bei pareigas, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygas, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu pardavimu Robotomanija.lt (www.robotomanija.lt) internetinėje parduotuvėje susijusias nuostatas. Jose skelbiama:
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų pateiktiems užsakymams. Informacija apie vykstančias akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje.
10.6. Nuolaidos gali būti taikomos tik toms prekėms, kurios yra Pardavėjo sandėlyje, t.y. gali būti realiai pristatytos šalių sutartais būdais ir terminais.
10.7. Išparduodamoms prekėms arba prekėms, kurioms jau pritaikyta akcijinė kaina nuolaidos nėra taikomos. Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo nustatyti kitas prekių rūšis, kurioms nuolaidos nėra taikomos.
Klientės teiginys , jog jai buvo pasakyta „kad niekas jokių nuolaidų netaikys“ neatitinka tikrovės bei prieštarauja sveikai logikai. Linos Pamerneckaitės neva turima nuolaidų kortelė Daily Card nėra skirta pasinaudoti nuolaidų programa išskirtinai elektroninėje parduotuvėje Robotomanija.lt. Su minėta nuolaidų kortele nuolaidos suteikiamos 3500 prekybos vietų visoje šalyje, o Robotomanija.lt nėra įgaliota atstovauti, teigti arba paneigti kitų prekybos vietų sutikimą arba atsisakymą suteikti nuolaidas.
Lina Pamerneckaitė galėtų mažiau daryti „skelbiamos inforacijos ekrano“ nuotraukų bei išmokti mandagiai bendrauti, tuomet nuolaidos jai bus suteikiamos ir be nuolaidų kortelių.