Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Studio Moderna“ ir top shop | Dėl DORMEO čiužinio kokybės |

Norėjau po kiek tai laiko išskalbti čiužinio DORMEO IMEMORY SILVER įdėklą. Jį atvertus pamačiau, kad visas paralonas ištrupėjas (žiūrėti pav.). Rašo, kad garantija 15 metų. Taip, 15 metų pačiam čiužiniui, o įdėklui tik 1 metai. Juokinga ar ne. Taip išeina, kad jau iš anksto žinoma, kad įvalkalą reikės keisti po 1 ar 2 metų. Bet garantija jau pasibaigus bus. Ir čia įdomiausia. Aišku jie jau man nieko nekeičia, nes nebegarantinis įvalkalas. Tada aš sakau duokit man nusipirkti naują įvalkalą. Jie sako mes neturime, neturėjome ir neturėsime ir nėra galimybės tai padaryti. Tai dabar ir turiu ir neturiu čiužinio. Ir nebežinau ką daryti ir kur kreiptis.

Kreipėmės į tą pačią parduotuvę, kurioje pirkome, ir parašėme skundą 2016-08. Buvome nuvykę 4 kartus į tą parduotuvę pasiteirauti dėl problemos sprendimo. Jie sakydavo dabar neturime sandėlyje, laukite. Skambinome telefonu. Kažkur 5 mėnesių bėgyje, papildomai užklausus apie problemos sprendimą, gavome atsakymą, kad garantija įvalkalui nebegalioja ir todėl nebus keičiamas. O naują nusipirkti jie neturi galimybės pasiūlyti. (Man labai keista, o jei būtų garantinis, tai kaip tada jie pakeistu. Iš kokių rezervų).

Kreipėmės ir į UAB „Studio Moderna“ kokybės skyrių ir gavome tokį atsakymą:

Matome jog Jūs kreipėtės dėl čiužinio užvalkalo, taip pat rašėte pretenziją. Į ją Jums buvo atsakyta, kad čiužinio užvalkalui garantija yra pasibaigus, ir jeigu bus galimybė sandėlyje rasti tokio čiužinio užvalkalą Jums, išimties tvarka, bus suteiktą galimybė šį užvalkalą gauti. Tačiau šio čiužinio užvalkalo mes nebeturime ir ateityje iš gamintojų negausime.

Bet man nuo tokių atsakymų negeriau.