Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Laba diena,
atsakydami į Jūsų paklausimą pranešame, kad Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 21 straipsnio 1 dalyje numatyta, jog vartotojas, manantis, kad pardavėjas ar paslaugų teikėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimus. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 2 dalis numato, jog pardavėjas ar paslaugų teikėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta, suėjus aukščiau numatytam 14 dienų terminui ir Pardavėjui Jums nepateikus atsakymo arba pateikus Jūsų netenkinantį atsakymą, vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 dalimi, dėl susiklosčiusios situacijos turėtumėte užpildyti ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai pateikti vartotojo prašymą. Kaip pateikti vartotojo prašymą rasite šioje nuorodoje http://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431