Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | Aptarnavimas/prekių neatsiuntimas |

Buvo užsisakyta prekė kuri neatėjo. Kai buvo bandyta kelis kartus susisiekti su pardavėjais niekas neatsako į el. laiškus, nurodytas tel. nr. neveikia, išjungtas. Užsisakius prekę buvo tiesiog prašyta atsiųsti siuntos numerį, kad galima būtų ją sekti, nebuvo niekur nutodyta į laiškus niekas neatsakė. Prekę užsisakiau beveik prieš mėnesį kad gaučiau iki kalėdų, įmonė su savo prekėmis randasi Lietuvoje tai laiko turėjo pakankamai jas pristatyti. Dabar jau vėlu nes negalėsiu prekės įteikti per kalėdas...

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt

Modernu.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki,
Gavus apmokejima, automatiskai nusiunciamas uzsakymas musu partneriams tiekejams, ir uzsakymas vykdomas. 
Ačiū, kad pekate. Neskubus nemokamas prekiu pristatymas , kaip ir nurodyta modernu.lt svetaineje bei gavote el. pastu patvirtinima, trunka apie 10-35 darbo dienu, paprastai apie 3-4sav. Jusu siunta yra tranzite. Siuo metu  rodo vis dar tranzite, nera pasieke dar Lietuvos. Deje paspartinti pristatymo niekaip negalime, jeigu gausite preke per velai, galesite mums parasyti, ir grazinti preke i musu Lietuvos sandeli, mes suteikiame 14d grazinimo garantija. Prasome susisiekti su mumis el. pastu info@modernu.lt , ir mes mielai atsakysime jusu klausimus ir isspresime kilusias problemas.

Geriausi linkejimai,
Modernu.lt