Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Kesko Senukai | Neveikiantis kavos aparatas |

Sveiki. 2020-10-18 prekybos centre "Mega" Kaune esančiuose Senukuose įsigijome kavos aparatą. Parsivežę namo išpakavome naudojimui. Deja,neveikė įjungimo mygtukas. Po 2 dienų aparatą nuvežėme,kad galėtumėm apkeisti arba atgauti pinigus. Mums buvo pasakyta,kad turime jį taisyti,nes yra garantija ir aparatas panaudotas( tik ar jei nebūtumėm įjungę naudojimui,kaip žinotumėm,kad jį neveikia?). Aparatą pridavėme taisymui,kuris užtruko apie mėnesį. Atsivežę galėjome išsivirti vos 1 puodelį kavos,jis vėl nebeveikė. Vėl išvežėme taisyti. Žodžiu,įsigijome prekę,kuria negalime naudotis. Garantija kavos aparatui 2 m. Perkant,darbuotoja neinformavo,kad aparato negalima išpakuoti ir naudoti,nes kitaip jo nekeis ar pinigai nebus grąžinti