Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia Lietuva, AB | Telia paslaugos | 2020-10-13

Nusipirkau telefoną,bet iškart neveikė.Pripaźino,kad mano kaltės jokios nėra,tačiau atsisako anuliuot sutartį.Davė garantinio remonto kontaktus,tačiau ir čia negalnu info, tik žinutę,kad  telefonas dar kažkur persiųstas.Salone,kur pridaviau telefoną,aplamai paaškint negali,tik laukt.

Telia Lietuva, AB pateiktas atsakymas. 2020-10-26

Apgailestaujame dėl nepatogumų naudojantis telefono aparatu „OnePlus 8 8+128GB 5G Onyx Black dualSIM“. Atsakydami norime paaiškinti, kad Telia, AB veikia pagal įgalioto techninio aptarnavimo centro „Telekomunikacijų paslaugų centro“ (toliau - TSC) pateiktą remonto Nr: R-06102020-75 informaciją. TSC pateiktoje remonto informacijoje matyti, kad Jūsų turima įranga buvo priduota remontui 2020-10-06, o 2020-10-09 buvo persiųsta remonto centro partneriams Suomijoje. TSC patikslino, kad remonto parneriai darbus planuoja baigti artimiausiu metu.
Dėl patirtų nepatogumų, Vartotojui geranoriškai suteikta 24.96 Eur kompensacija, kuri padengs mėnesio mokestį už įrangą, kuria negalėjo naudotis.