Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB MILENIJA | Dėl garantinių įsipareigojimų nevykdymo |

Vystytojas UAB Milenija, nereaguoja į jiems siunčiamas pretenzijas, dėl nekokybiškai atliktų darbų. Nuolat nukelinėja terminus atvykti į objektą ar net nekreipia dėmesio. Paskutinį kartą siųstas oficialus laiškas-pretenzija (09.24), į kurį sureagavo, žadėjo atsakyti, ne vėliau nei iki 10.07, kada bus atlikti darbai, tačiau terminas praėjo ir neatsakė. Dėl nekokybiškai atliktų darbų buvo plaunami pamatai, nesulaukę vystytojo reakcijos per liūtis padarėme drenažą patys,, jog neturėtumėm papildomų nuostolių, informavome apie tai vystytoją, bet pinigų neatgavome.
Defektai:
Nekokybiškai sumontuotos, neužsandarintos durys;
Pastogėje supelijo stogo dangą laikanti plokštė;
Nesureguliuoti, nekokybiškai nudažyti vartai ir tvora;
Kieme nuslinkę šlaitai, nekokybiškai įrengta veja;
Drenažas, kuris eina per kiemą, užpiltas moliu;
Nekokybiškai įrengta nuogrinda;
Trūkinėja fasado mediena;
Ne visu perimetru šyla šildomos grindys.

Į įmonę buvo kreiptasi telefonu keletą kartų nuo birželio mėnesio kalbėta 06.09; 07.21;08.31;09.01;09.03;09.29, El. paštu 09.24, gavome atsakymą, kad atsakys 10.07, tačiau atsakymo negavome.

Įmonė turėjo po turto pardavimo per du mėnesius pateikti garantinio laikotarpio užtikrinimo draudimą, arba pervesti pinigus į antstolio sąskaitą, užtikrinti garantinio laikotarpio laikui atsirandačiam defektams šalinti, jei jie netvarkytų, tačiau nei vienos nei kitos sutarties sąlygos neįvykdė. 09.28 buvo kreiptasi, kur draudimas ar dokumentas nurodantis, kad pinigai pervesti į antstolio sąskaitą, taip pat patikino, kad 10.07 atsakys, atsakymo negavome.