Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Danbalt Fashion, UAB | Skundas dėl nekokybiškos avalynės grąžinimo |

Laba diena, 



 



2020.08.27 kreipiausi
į Famb Club parduotuvę dėl nekokybiškos avalynės ir pinigų už nekokybišką prekę
grąžinimo. 2020.09.02 gavau neigiamą atsakymą (dokumentą iš Fam Club prisegu).



 



Avalynė pirkta prieš 10 mėnesių, bet
aktyviai devėta 3 – 4 mėnesius. Ji susidevėjusi jau buvo pavasario pradžioje,
tačiau dėl karantino ir Covid situacijos jos grąžinti tuo laikotarpiu negalėjau,
o vėliau buvau išvykusi į užsienį ir karantinavausi. Remiantis pardavėjo
garantijomis (2 metai) galima daryti išvadą, kad batų kokybė yra tokia, kad
tvarkingai dėvima turėtų atlaikyti bent pusę garantinio termino... Avalynę
prižiūrėjau tvarkingai – nuolat impregnavau, naudojau batų tepalą ir kitas batų
priežiūros priemones, todėl atsiradę defektai negali būti dėl nešiojimo (avėta
kelis mėnesius, daugiausiai patalpose), o dėl nekokybiškos avalynės. Gražinti
noriu per protingą terminą, kuris išsitęsė dėl nenumatytų išorinių aplinkybių,
o garantinio laikotarpio dar likę daugiau negu vieneri metai...



 



Prekė susidevėjo žymiai anksčiau (padas
kulno dalyje jau pradeda atsilupti, kailio apdaila nukrito, nekalbant, kad abu
užtrauktukai sugedo ir suplyšo).



 



Pardavėjas piktybiškai atsisako grąžinti už nekokybišką
avalynę pinigus. Atvirai, seniai nesu mačiusi taip prastai pagamintos avalynės.



Noriu, kad pardavėjas grąžintų pinigus už nekokybišką
prekę.