Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Dėl žaidimo konsolės |

2019-06-29 nusipirkau "Senukai" internetinėje parduotuvėje Žaidimų konsolė Microsoft Xbox One S, 1 TB. Prekė sugedo karantino laikotarpyje, niekaip nebuvo galima pristatyti į garantinį remontą. Buvo rašoma el. paštu, telefonu, kad sužinoti kokiu būdu ją reikia jiems pristatyti. Vyriausybei sušvelninus karantino apribojimus, 2020-04-16 prekė buvo pristatyta į garantinį punktą (pilnas komplektas, be įbrėžimų). Nuolatos skambinausi nurodytu telefonu, kad sužinoti apie prekę informaciją, tačiau jokios informacijos man nebuvo suteikta, nurodė stebėti garantinio remonto eigą internete. Iki šios dienos prekė nėra suremontuota, ir jokios informacijos apie mano prekę man nėra pranešta. 2020-06-30 el. paštu išsiunčiau prašymą, kad grąžintų mano sumokėtą sumą, nes prekė nesuremontuota.Prašau kad grąžintų pinigus ir už "Senukuose" pirktą žaidimą, nes juo negaliu naudotis. PRIDEDU: PIRKIMO SĄSKAITĄ, PREKĖS PRIDAVIMO PRAŠYMAS, PRAŠYMAS GRĄŽINTI PINIGUS, SUSIRAŠINĖJIMAS SU PARDUOTUVE,ŽAIDIMO PIRKIMO KVITAS