Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Clinic DPC Klaipėda | Nekokybiška dantų plokštelė |

Laba diena,
2019-07-15 mano sūnui Oskarui Čypui, buvo įdėta apatinio žandikaulio neišimama dantų plokštelė - ji įdėta nekokybiška, nėjo mums patiems jos pasukti. Nuolat skambinau, eidavome pas gydytojus į DPC Clinic Klaipėdą - jie "per jėgą" atskirais atvejais ir nuėmę  kelis kart pasuko, nuolat komentuodavo, jog kitą kart jau mes patys pasisuksime (už pasukimus mokėjau pinigus, nors plokštelė nekokybiška"). Susiklosčius nepatogiai situacijai dėl COV-19, nuo kovo mėnesio iki gegužės negalėjome nei patys, nei gydytojai pasukt plokštelės, mano nuomonę ją turėjo keist, nuolat sakiau, bet gydytojai, jau kitą kart turi pavykt jums pasukti, vaikui plokštelė beveik įaugo - tuomet 2020 m. gegužės 25 d. prisibeldėm pas gydytojus - jie išėmė plokštelė, sakė siųs į Kauną patvarkyti, iki 2020-07-01 iš jų jokių žinių negavau, tuomet pati paskambinau - pareiškė išsiaiškins ir perskambins. Perskambinę pareiškė, jog nieko padaryti negali, reikia laukti 13-14 metų ir patiems dėtis briketus - kaip gali taip būti, jog prieš pusmeti galėjo už pinigus padėti ir staiga nebegali be jokių konkrečių paaiškinimų ir negrąžino nekokybiškos plokštelės, vaikui gydymo nebetęsia, susisiekti nepavyksta. Parašiau jiems el. laišką, jog laukiu atsakymo - paaiškinimo ir kompensacijos už nekokybiška dantų plokštelę, jie man iki šiandien 2020-07-20 nuo 2020-07-10 neatsakė, ignoruoja skambučius.
Kokia yra galimybė susigrąžinti 230 Eur už nekokybišką plokštelę ir  84 Eur. už plokštelės sukimus, kai mes patys tą turėjome pasidaryti, jei plokštelė būtų buvusi kokybiška.
-

Clinic DPC Klaipėda pateiktas atsakymas.

Laba diena, atsakydami į jūsų skundą, informuojame, kad pagal įmonėje galiojančią skundų nagrinėjimo tvarką yra sudaroma komisija, kuri atsakymą pateiks per 20 darbo dienų. Jūsų laišką gavome 2020-07-10, atsakysime Jums asmeniškai, nurodytu el pašto adresu. Informuojame, kad atsakyti viešai, komentuoti ir pateikti duomeų susijusių su paciento sveikata, negalime. Dėkojame, už supratimą.

UAB SB dantų klinika direktorė
Irma Kvedarienė