Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia Lietuva | Dėl prekės taisymo ir Telia Lietuva nesąžiningo elgesio prieš vartotoją |

Sveiki, buvo įsigytas žaidimas Nintendo switch Telia Lietuva įmonėje. Jam suteikta 2 m garantija, kuri pasibaigs 2020 m. gruodžio mėn. 2020-05-29 kreipėmės į Telia Lietuva dėl prekės nekokybiškumo ir gedimo (naudojant daiktą pagal paskirtį pradėjo neveikti žaidimo pultelis). 2020-07-09 Telia Lietuva parodė išvadą, kad pultelio mygtukas R neveikia dėl mechaninio pažeidimo nežinomo slėgio poveikio. Žaidimas buvo naudojamas pagal tiesioginę paskirtį, žaidžiant mygtukas yra spaudžiamas, nes tokia jo paskirtis. Jokio atsakymo Telia nesurašė, taisyti nesutiko. Nesutinkame, kad tai yra netaisytinas gedimas (ir tikrai ne dėl mūsų kaltės) ir prašome įpareigoti Telia Lietuva sutaisyti žaidimą/pakeisti pultelį. 

Telia Lietuva pateiktas atsakymas.

Laba diena,
atsakydami į Jūsų paklausimą informuojame, kad klientui, el. paštu nusiųstas atsakymas.

Pagarbiai,
Solveiga Klimienė
Klientų sprendimų vadybininkė