Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | skundas del pigu.lt atsisakymo suteikti garantija |

SKUNDAS


 


 


2019.11.22.
elektroninėje parduotuvėje pigu.lt įsigijau apsaugini dėklą-stova Samsung Clear
View, skirtas Samsung Galaxy S9+ smartfonui (toliau-dėklas). Dokumentas apie
įsigijimą prisegtas (pavadinimas “sąskaita”). Už preke sumokėjau 37,00
(trisdešimt septyni) eurai 00 ct.


 


Tuoj pačioj
sąskaitoj yra pažymėta, kad garantinis laikotarpis,kuri suteikia parduotuve yra
6 mėnesiai.


Samsung
call-centre mane patikino, kad gamintojas suteikia net vienerius metus
garantija.


 


Po 5 mėnesiu
dėkle pradėjo sluoksniuoti apsauginis stiklas (žr. Prisegtos nuotraukos). Dėklas
nėra pažeistas, nematoma jokiu žymiu, kad jis neteisingai naudojamas. Dėklas
nėra metams, nesuplyštas ir nesulaužytas.


 


Nepasibaigus
garantiniam laikotarpiui, kuri suteikia parduotuve (6 men.) pristačiau dėklą I
garantini servisą. (žr. Prisegta failą “priėmimo_perdavimo_aktas”) 2020.05.18.
kur yra aprašyta problema ir paprašyta arba suremontuoti (suklijuoti) stiklą
arba grąžinti pinigus.


 


Maž daug po
mėnesio dėklas buvo grąžintas. Buvo atsisakyta ji suremontuoti arba grąžinti
pinigus, motyvuojamą tuo, kad dėklui yra “normalus susidėvėjimas”. (žr. Prisegta
failą “garantinio_aptarnavimo_aktas”). Taip pat šitame akte buvo rezoliucija:
“neatitinka grąžinimo sąlygų”.


Kokioms sąlygom
neatitinka man paaiškinti negalėjo, taip pat man neaišku, kam tada duodama
garantija, jeigu pati serviso tarnyba rašo, kad yra normalus susidėvėjimas, bet
dėklas neatlaikę garantinio laikotarpio terminą.


 


Apie situacija
parašiau parduotuves pigu.lt vadovams pretenzija (žr. Prisegta failą
“pretenzija_pigu_lt”).


 


Ne Samsung
serviso centras, ne pigu.lt darbuotojai, ne Samsung atstovybe nepadėjo man
išspręsti problema. Manau dėklas yra nekokybiškas, nes naudojamas jis buvo
normaliai, neintensyviai.


 


Prašau priimti
mano skunda ir išnagrinėti, ar pigu.lt darbuotojai yra teisus, atsisakę man
garantijos.


 


Apie išvadų
prašau mane informuoti elektroniniu paštu
info@ryvatra.lt


Is anksto
dekoju