Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MTTC | Dėl garantinio aptarnavimo |

2018-08-10, Bitės salone, Vytauto g. 60, Trakuose įsigijau mobilųjį telefoną Sony Xperia XZ1 Compact Black (G8441).
Jam pritaikė standartinę 2 metų garantiją. Papildomai telefoną apdraudžiau ekrano draudimu.
Naudojimosi metu kelis kartus telefone buvo sugedęs telefono viršutinis garsiakalbis, telefonas buvo pristatytas į tą patį Bitės saloną, telefonui buvo pritaikomas garantinis aptarnavimas ir telefonas būdavo vis sutaisomas.
Paskutinį kartą, š.m. birželio 9d.vėl kreipiausi į Bitės saloną, Vytauto g. 60, Trakuose, nes pradėjo netinkamai veikti telefono atstumo jutiklis ir atšoko telefono viršutinis ekrano kraštas. Salono konsultantė apžiūrėjo telefoną ir nenustatė jokių tyčinių mechaninių pažeidimų. Šį kartą aš parašiau pretenziją, kad būtų ivertintas telefono tinkamumas naudoti, būtų kreiptasi į gamintoją ir minėtas telefonas būtų pakeistas kitu, arba būtų grąžinti už jį sumokėti pinigai. Pretenzijoje paminėjau, kad paskutinio garantinio taisymo metu buvo galimai nekokybiškai užklijuotas telefono stikliukas, ko pasekoje jis ir atšoko. Konsultantė priėmė pretenziją ir išsiuntė telefoną į MTTC. Iš MTTC elektroniniu paštu gavau laišką, kad mano telefonui šį kartą apskritai nebus taikoma garantija, nes telefonas yra išlenktas, jame rasti mechaniniai pažeidimai. Telefonas galėtų būti sutaisytas apmokėjus sąskaitą.
Su MTTC išvada nesutinku, nes telefonas į saloną buvo atiduotas tik su jau minėtais trūkumais (atšokusiu stikliuku ir netinkamai veikiančiu atstumo jutikliu), telefonas naudojimosi metu niekad nebuvo lankstytas, mėtytas, buvo saugomas, su apsauginiu dėkliuku ir stikliuku. Kreipiausi į Bitės konsultantus dėl minėtos problemos sprendimo būdų, gavau atsakymą, kad telefonui nebus taikomas ir draudiminis įvykis, patys konsultantai pasiūlė kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.