Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Autosabina motors | Dėl avanso grąžinimo už nepristatytą automobilį |

1. 2019 m. lapkričio 11 d. įmonėje Autosabina Motors buvo užsakytas naujas automobilis, pasirašyta sutartis, sumokėtas 1000e avansas. Kadangi automobilis turėjo būti pagamintas su papildomomis opcijomis įmonė įsipareigojo jį užsakyti pas gamintoją bei pristatyti iki 2020-03-11. Nustatytu terminu automobilio nepristatė, nepaaiškino kodėl.  Susisiekus su vadybininu pranėšė kad automobilų pagamis iki 2020-03-31 ir pristatys iki balandžio vidurio, sutikau laukti. Taip pat užsakiau guminius kilimėlius už 115e, kuriuos sutariau atsiimti kartu su automobiliu. Atėjo balandžio vidurys, automobilio nepristatė, informvavo kad jis dar nepagamintas ir bus pristatytas gegužės viduryje. Atsisakiau laukti iki gegužės vidurio, 2020-04-21  nutraukiau sutartį bei paprašiau grąžinti 1000e avansą ir 115e už guminius kilimėlius kurių negavau. Įmonė atsisakė grąžinti visą avansą, pasiūlę grąžinti 300e avanso argumentuodami kad patyrė 700e nuostolių susijųsių su atuomobilių užsakymu ir atgabenimu, bei grąžinti 115e už kilimėlius.  Jeigu įmonė neįvykdė savo įsipareigojimų  skaitau kad turi grąžinti visą avansą ir 115e už guminius kilimėlius.

2. taip.

3. ne.