Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Dėl nekokybiško projektoriaus |

2020-03-18 įsigijome projektorių EPSON EB-U42, kurį
pradėjus naudoti iš karto išaiškėjo nekokybė - garsiakalbiui veikiant vibruoja
ir plerpia pačio projektoriaus plastmasės, t.y. garso iš garsiakalbio tikrai užtektų, bet dėl
plerpiančių plastmasių garsas pasidaro labai erzinantis ir neaiškus. Apie nekokybę informavome pardavėją ir jo prašymu perdavėme projektorių pardavėjui patikrinimui. Praėjus daugiau nei mėnesiui po projektoriaus perdavimo (nors pagal serviso ataskaitą jo apziura vyko 2020.04.07 - 2020.04.20) 2020.05.18 gavome atsakymą, kad autorizuotas servisas patikrino projektorių - gedimo nėra, o plastmasių vibracija gaunasi dėl tokios projektoriaus konstrukcijos. Vibracijos ir plerpimo panaikinti neįmanoma. Pardavėjo nuomone visi įrenginio parametrai atitinka gamyklinius, dėl to nėra pagrindo pretenzijai tenkinti, o garso kokybės problemai išspręsti pasiūlė įsigyti ir prisijungti papildomas garso kolonėles. Taip pat pareikalavo sumokėti už įrenginio patikrą servise.

Prašome išaiškinti, ar mūsų prašymas grąžinti techniškai tvarkingą, tačiau nekokybiškai suprojektuotą, dėl to nekokybiškai funkciją atliekantį daiktą yra teisėtas. Ar mes turime teisę nemokėti už įrenginio patikrą, jei nustatyta, kad jis nėra sugedęs, bet tiesiog kokybiškai neveikia?





UAB pateiktas atsakymas.

Sveiki, bandom rasti kompromisą su klientu. Gamintojo autorizuotas serviso centras SERVISA ICT pateikė išvadą, kad projektorius veikia pagal gamintojo numatytus parametrus ir tūkumų neturi, todėl tokiais atvejais yra sudėtinga išspręsti situaciją greituoju būdu.