Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

Tautvydas Gryzlovas / Cleanhome | Tautvydas Gryzlovas/Cleanhome | 2020-05-21

2020 balandžio 7 dieną intrnetinėje parduotuvėje Clenhome įsigijau difuzorių. Į nurodytą sąskaitą (Tautvydo Gryzlovo) pervedžiau 32,00 eur. Internetinėje parduotuvėje nurodytas pristatymo terminas 1-3sav. Tačiau praėjus terminui prekės negavau. Su pardavėju kontaktavau jų internetinėje svetainėje nurodytų el. paštu. Pardavėjs vis tikino, kad dėl karantino siuntos vėluoja ir pristatymas taip pat gali vėluoti. Į mano laikus atrašydavo praėjus kelioms ar keliolika dienų, akivaizdu, kad taip norėta vilkinti laiką. Galų gale, po daug raginimų 05-13 dieną gavau iš pardavėjo laišką, kad mano užsakymas jau Lietuvos muitinėje ir per 1-2 dienas aš jį gausiu. Praėjus 2 dienoms, kai užsakymo negavau ir pradėjus labiau domėtis šiuo veikėju, supratau, kad ne aš viena esu nukentėjusi nuo šio aferisto. 05-15 parašiau laišką, kad noriu jog būtų grąžinti mano pinigai sumokėti už prekę, kurios negavau pagal jų nurodytą terminą arba aš kreipsiuosi į vartotojų teises. 05-19 dieną gavau automatinį laišką iš jų, kad mano prekė jau yra pakuojama ir ji mane pasieks per 1-3 dienas. Taip pat gavau atsakymą iš pardavėjo į mano rašytą laišką, jog grąžintų pinigus arba kreipsiuosi į vartotojų teises, kad neva prekė mane pasieks  05-21, tačiau prekės dar negavau ir manau, kad jos jau nebegausiu. Jokio siuntos sekimo numerio neatsiunte, kad galėčiau stebėti, kur keliauja mano siunta. Noriu, kad padėtumėte susigrąžinti pinigus, nes pardavėjas neišpildė nei vienos savo sąlygos, kurių privalo laikytis. Siunta vėluoja jau mažiausiai 3 savaites ir aš jau nebesitikiu jos sulaukti !!! O jeigu ir įvyktų toks stebuklas, noriu, kad vis tiek būtų grąžinami pinigai, nes pardavėjas nesilaiko savo įsipareigojimų.

Tautvydas Gryzlovas / Cleanhome pateiktas atsakymas. 2020-05-21

sveiki,
mes Jus informavome el. paštu su sekimo numeriu. Jūsų sekimo numeris: RN427844704LT

2020-05-22

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Jei siunta Jums vis tik nebus pristatyta, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt

2020-05-22

Apie siuntos sekimo numerį informavote po mano pateikto skundo. Siunta atėjo šiandien, tačiau manęs ji nebedomina. Reikalauju pinigų grąžinimo, nes siuntos negavau nurodytu terminu svetainėje, t.y 1-3sav. Nuo užsakymo