Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Techmada | Nepristatyta prekė ir pasisavintas avansas UAB Techmada |

2019m vasario 22d. užsakiau krosnelę iš UAB Techmada puslapyje zidiniaikatilai.lt ir sumokėjau 380 EUR avansą. Pristatymo laikas nurodytas buvo 3-4 savaitės. Nei krosnelės nei pinigų iki šiol neatgavau, į laiškus ir skambučius neatsako.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt