Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Tautvydas Gryzlovas | Cleanhome / Tautvydas Gryzlovas |

2020 balandžio 10 dieną Cleanhome еlektroninėje parduotuvėje buvo nupirktas difuzorius. 37.50 eurų sumą buvo pervesta ir nuskaičiuota. Pristatymo terminas nurodytas  kaip 1-3 savaitės. 2020 gegužės 1 diena nurodytas terminas baigiasi. Į visus raginimus, laiškus su užklausimais į nurodytą el.paštą pardavėjas neatsako. Gavau tik abėjotiną paaiškinimą į messengerį, kad prekės yra originalios ir pristatomos per 2-5 sąvaites (pristatimo terminas pakeistas man nežinant ir manes neinformuojant, nors svetainėje lieka nurodytos tos pačios 1-3 savaitės!!!) Papildomai pateiktas siūntos siekimo numeris - RE053813077CH. Kilus įtarimui siūntos numeris buvo patikrintas. Išaiškėjo. kad siunta keliauja iš Kinijos, o difozorius buvo užsakytas iš Aliexpress. Aliexpress elektroninėje parduotuvėje analogiškas difuzorius kainuoja 8-9 eurai.

Prašau padėti pilnai sugražinti sumokėtą sumą, nes jokios garantijos, kad prekė atkėliaus nėra, jau nekalbant apie nurodytą Cleanhome еlektroninėje parduotuvėje 2 metų garantiją.

Manes, kaip klientes, niekas neinformavo, kad:

1. Mano įsigytos prekės pardavėjas sandėlyje netūri

2. Pristatymo terminas iš esmės yra nežinomas 


Sąskaita faktūra ir mokėjimo pavedimas prisgti.


Pagarbiai

Ana Markovič


Tautvydas Gryzlovas pateiktas atsakymas.

Pirkėjai susisiekus yra grąžinti pinigai. Pristatymo terminas nėra keičiamas ir prekės pristatomos per 2-4 savaites. Pirkėja skleidžia dezinformaciją dėl 2-5 savaičių pristatymo.