Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

IK BALTIC LTD | Negražina pinigų už nepateiktą prekę |

Elektroninėje parduotuvėje Srotas24.lt norejau nusipirkti automobiliui stogo bagažinę- skersinius. Radau skelbimą (nuotrauką pridedu)
kaina 142Eur/vnt. Padarius pavedimą gavau laišką, kad kaina čia tik už vieną skersinį ne komplektą. (ar perkant batus irgi reikia išsiaiškinti ar kaina už vieną batą) Paprašiau gražinti pinigus. nurodė užpildyti internetinę formą. Užpildžiau. Laišku jie patvirtino, kad ją gavo. nurodė, kad per 15 d.d. gražins. Pinigų grąžinimo formą užpildžiau 2020-03-10 dieną. Pinigų negrąžina į laiškus neatsako. Prašau padėti atgauti, negrąžinamus pinigus su sukčiaujančiu pardavėju. Internete matosi, kad tai ne pirmas atvejis, o sukčiavimo sistema. 
Pridedu: 1.Pavedimo kvitas. 2. Dvi skelbimo foto nuotaukos. 3. Pinigų grąžinimo foto nuotrauka.

STOGO SKERSINIAI KOMPLEKTAS SUBARU FORESTER III LEGACY   

Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt