Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pramogų vėjas | Pramogų vėjo " pramogos" |

Laba diena, sausio antroje pusėje mūsų įstaigos darbinį elektroninį paštą pasiekė pasiūlymas iš UAB " Pramogų vėjas" su pasiūlymu keliauti į Kijevą. Medikai yra tikrai mėgstantys keliauti žmonės, pasiūlymus mus sudomino, todėl mūsų įstaigos adminstratorė kreipėsi dėl detalesnės informacijos. Pradžia nežadėjo nieko blogo. Gauta informacija mus viliojo keliauti. Suderinome datą kovo 13-15 dienomis. Tuo metu situacija Europoje ir Lietuvoje nebuvo nei grėsminga, nei įtempta. 
Tačiau situacija keitėsi greitai ir jau vasario mėnesį, susisiekėme su UAB" Pramogų vėjas " atstove Violeta dėl kelionės datos perkėlimo. Violeta mus vis ramino ir ragino nepanikuoti, nors mūsų, kaip medikų, žinios ir supratimas apie galimą situacijos blogėjimą Lietuvoje ir aplink kėlė nerimą. Kaip vėliau paaiškėjo, tikrai pagrįstą nerimą. Su Violeta bendravo keletas mūsų klinikos darbuotojų telefonu vis bandydami nukelti planuojamos išvykos datą ( norėjome perkelti gegužės mėnesiui, nes noras keliauti tikrai nebuvo dingęs). Tačiau Violeta vis mus ramino , kad " viskas bus gerai" . Apie perkėlimą nesileido į kalbas. Tikėjome jos sąžiningumu ir dėl to eigoje nukentėjome. Vis sakydavo, kad susikambinsime. Paskutinį kartą perkelti kelionės datą telefonu prašėme vasario 27 dieną ( ketvirtadienį). Tuo metu dar buvo likę daugiau nei 14 dienų iki kelionės datos. Tačiau Violeta pasakė, kad " sekam situaciją ir susiskambinam pirmadienį).
Kadangi vis dar neturėjome atsiųstos sutarties ir pasitikėdami Violeta, laukėme to pirmadienio. O pirmadienį Violeta pareiškė, kad jau nebeliko 14 dienų iki kelionės pradžios ir ji nieko negali daryti. Ir išvis ko mes čia panikuojame.
Tik tuomet mes paprašėme atsiųsti sutartį, nes nebuvome jos gavę anksčiau jokiu pavidalu.Suprantame, kad turėjome sutarties reikalauti iškart, tačiau pasitikėdami padarėme klaidą.
Rašėme prašymą apeliuodami į tai, kad esame medikai ir negalime palikti savo darbo vietų ( nes išvyka ne tik savaitgalis), tačiau jokio konstruktyvaus sprendimo nebuvo pateikta. Taigi, susidariusioje situacijoje ne tik praradome pradinę įmoką ( kas sudaro po 100 euru uz 9 asmenis), tačiau ir realią galimybę perkelti kelionę vėlesniam laikui. 
Manome, kad UAB " Pramogų vėjas" neteisėtai delsė ir neatsižvelgė į klientų prašymą perkelti kelionės datą ir verslo interesą iškėlė virš viešojo intereso.
Prašome išsiaiškinti, kodėl UAB " Pramogų vėjas" neperkėlė išvykos datos ir nesutinka grąžinti įmokų, nors jau tomis datomis Lietuvoje ir Ukrainoje buvo stabdomas judėjimas iš šalių ir Lietuvoje buvo priimtas sprendimas skelbti karantiną.
Pagarbiai, visų keliautojų vardu,
Rasa Baltušienė
P.S. Labai lauksime Jūsų atsakymo. Trūkstant informacijos, ją mielai suteiksime

Pramogų vėjas pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Pateikiame atsakymą į Rasos Baltušienės skundą, pateiktą Lietuvos vartotojų nacionalinei federacijai.

Atsakydami į gautą skundą informuojame, kad UAB "Pramogų vėjas" organizuodama darbą vadovaujasi Užsienio reikalų ministerijos rekomendacijomis. Numatytu kelionės laikotarpiu (2020.03.13-2020.03.15) Ukraina (konkrečiai - Kijevo miestas) nebuvo įtraukta į nerekomenduojamų vykti šalių sąrašą, tad skrydžiai nebuvo atšaukti. Tokiu atveju sutarties nutraukimas arba sutarties sąlygų keitimas vykdomas laikantis sudarytos Turizmo paslaugų teikimo sutarties salygų:

- Kelionės atsisakymas kliento iniciatyva. Turizmo paslaugų teikimo sutarties 2.3 punkte numatyta sąlyga, kad „turistui atsisakius kelionės, vykdomos reguliariuoju skrydžiu, skrydžių bilietų kaina nėra grąžinama“. Šiuo atveju iš klientų gautas išankstinis mokėjimas buvo panaudotas įsigyjant reguliariųjų skrydžių bilietus bendrovėje Ukrainian International Airlines, tad, atsisakius kelionės, gautas avansas negali būti grąžintas.
- Kelionės datos keitimas. Turizmo paslaugų teikimo sutarties 5.1 punkte numatyta sąlyga, kad "Likus mažiau nei 14 dienų iki kelionės pradžios kelionės datos keitimas neįmanomas." Oficialus raštiškas klientų prašymas keisti kelionės datą gautas 2020 m. kovo 3 d., t.y. likus mažiau nei 14 dienų. Į gautą prašymą 2020 m. kovo 9 d. klientams buvo išsiųstas oficialus atsakymas.
Vasario 27 dienos pokalbio telefonu metu klientas žodžiu teiravosi apie galimybę keisti kelionės datą. Klientas žodžiu buvo informuotas, kad tai įmanoma, tačiau būtų taikomas kelionės keitimo mokestis. Atsižvelgiant į sutarties 5.1 punktą, keičiant sutartį likus daugiau nei 14 dienų, bet mažiau nei 21 dienai iki išvykimo dienos, yra taikomas keitimo mokestis, kurio dydis lygus 100 eurų asmeniui. Žodinis sutikimas keisti kelionės datą nurodytomis sąlygomis nebuvo išsakytas.

Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau, remiantis minėtais punktais tvirtiname, kad UAB "Pramogų vėjas" laikėsi sudarytos sutarties sąlygų.

Pagarbiai,
UAB "Pramogų vėjas" pardavimų vadybininkė
Violeta Baranauskienė