Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | UAB "Avitelos prekyba" nepateikia atsakymo į pretenziją, atsisako grąžinti pinigus už nekokybšką prekę |

Į UAB "Avitelos prekyba" 2020-02-22 buvo pristatytas sugedęs įrenginys (vaikiškas laikrodis) Gudrutis R10 ir pateikta pretenzija dėl pinigų grąžinimo. Gedimas- neveikia, prekei buvo suteikta garantija 24 mėn. 2020-03-09 (praėjus 16-ai dienų) iš Avitelos paskambino ir pranešė, kad gedimas pataisytas ir pinigai nebus grąžinti. Motyvacija- buvo sugedusi baterija, todėl tai nedidelis gedimas. Aš paprašiau atsiųsti raštišką atsakymą, tačiau nei į el. paštą (iš jo buvau jiems rašęs, kai teiravausi dėl pretenzijos eigos), nei į paprastą paštą atsakymo taip ir nesulaukiau. Todėl noriu paprieštarauti jų sprendimui, atsisakau pataisytos prekės ir reikalauju nutraukti pirkimo- pardavimo sutartį bei grąžinti sumokėtus už prekę pinigus, nes:
- pardavėjas neatsakė į pretenziją kaip reikalaują įstatymai;
- pareiškimas dėl nedidelio gedimo yra niekinis, nes pati prekė yra primytivi kiniška štampuotė, kurios pagaminimui nereikia net žmogaus rankų darbo;
- pareiškimas dėl nedidelio gedimo galimai yra mulkinimas, kadangi įrenginys neveikė net pajungtas prie pakrovėjo (apeinant bateriją), servisas galimai pakeitė visus įrenginio vidurius ir pardavėjas tyčia stengiasi išvengti pinigų grąžinimo;
- pardavėjas vilkina laiką, neatsako į pretenziją laiku, o aš neprivalau laukti malonių ir jau įsigyjau analogišką prekę, tad suremontuota prekė man nereikalinga;
- pagaliau, be mano sutikimo pataisyta prekė, net neišsprendus ginčo, parodo pardavėjo atmestinis požiūris į pateiktą pretenziją.

UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena, prašymas bus tenkinamas