Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

VS FITNESS | Nekokybiškos paslaugos |

Pirkome su žmona 2 narystes po 1 mėn. Nuvykome pirma ir vienintelį kartą vėlų vakarą, registracija turėjo trūkumų dėl jų piršto antspaudo skaitytuvo. Šeip ne taip užregistravus, nepavyko man patekti į sporto klubą, žmona, net nebandė patekti, nes man nepavyko. Skambinau į visus nurodytus numerius niekas neatsiliepė. Kita diena susiekiau su jais ir gavau atsakymą, kad paskambinus vienu iš nurodytų numeriu reikėjo spausti 1(pagalba sporto salėje), man tai pasirodė nelogiška, nes aš į salę nepatekau, tai kokios man ten pagalbos gali reikėti. Taip pat sakė el. paštu parašyti skundą ir prisegti pavedimo kopijas. Taip padarius gavau atsakymą, kad jie man atnaujins registracija, aš atsisakiau. Paminėsiu, kad net nebandė pasiūlyti jokios kompensacijos. Po ilgų ginčų ir įrodinėjimu kad,, Jūsų piršto antspaudo registracija užtruko 04:10 min'' nėra normalu tik pagrasinus palikti neigema atsiliepimą grąžino pinigus tik už vieną abonementą.  Nors reikalavau grąžinti už abu. Sugaišau daug laiko ir nervų dėl kelių eurų. Sėkmės toliau taip bendraujant su klientais. Ir kol bandžiau patekti į sporto klubą mačiau, kad daugumai žmonių piršto antspaudo nuskaitymas blogai veikia ir tik iš kažkelinto karto nuskaito.