Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

Tautvydas Gryzlovas | Negauta prekė,jokiu žiniu iš pardavėjo | 2020-02-28

Greičiausiai,apsigavome ir mes,pirktadami iš Tautvydo Gryzlovo internetinės parduotuvės.Prekę pirkome sausio 25.Prekė turėjo mus pasiekti iki 20d.d.Pasibaigus terminui,pradėjome rašyti i nurodyta parduotuvės el.pašta,tačiau jokio atsakymo iki šioliai negavome....Norėtūsi atgauti pinigus,bet.......net gi,pirkimo metu registruotas el.paštas greičiausiai bus užblokuotas

2020-03-02

Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Šis pardavėjas Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai yra žinomas, todėl, atsižvelgiant į tai, ką nurodėte, prašytume Jūsų pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktuose nustatyta neteisminio vartojimo ginčų sprendimo procedūros tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt