Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Dėl Ozis.lt klientų apgaudinėjimo |

Šiai įmonei visiškai nusispjauti į klientą, rūpi tik savo kailis, dėl ko patyriau papildomų išlaidų. 2020.01.05 pirkau spintą Effect, užsakant buvo pažymėta, kad prekė sandėlyje, todėl ir suviliojo, kad pristatymą žadėjo jau 2020.01.17. Tačiau spinta pasirodo nebuvo jokiam sandėly ir gauta tik 2020.01.24. Bet ne čia blogiausia. Blogiausia, kad išpakavus ir jau bandant surinkinėti spintą supratau,kad jos bus neįmanoma surinkti, nes trūksta vienos iš pagrindinių vidinės laikančiosios plokštės. Ją prašiau man pristatyti, tačiau jiems tai  nerūpi - važiuok dar kartą pasiimti. 2020.01.31 gavo jie tą plokštę, paėmiau aš ją ir surinkau spintą, bet berenkant pamačiau, kad trūksta ir jungiamojo tarpiklio tarp galinės sienos

kartono plokščių. Sumontavau be jų, nes dėl to nestabdysiu viso proceso ir taip jau užsitempė. Tai viskas tuo nesibaigė, surinkus spintą iš to kas buvo dar paaiškėjo, kad 3 lentynos netinka ir yra gerokai per plačios, tikriausiai ne nuo tos spintos įpakuota, bei apskritai nebuvo įdėtos 3 išorinių durų apdailos juostos. Parašiau vėl, kad yra dar problemų ir kad pristatytų trūkstamas dalis o neteisingas pakeistų. Kadangi 1 iš 3 lentynų buvo irgi laikančioji ir prisukama, tai tam , kad neiškryptų vertikalios laikančiosios aš ją pripjoviau iki teisingo pločio ir laikinai prisukau. Teisingų išmatavimų plokštes jie gavo tik 2020.02.14 ir vėl niekas man jų nepristatė, turėjau pats važiuoti. Nors ir prašiau kompensuoti už sugaištą laiką ir kurą, tačiau jie atsisakė tai padaryti ir jiems visiškai nusispjauti. Aš manau mažų mažiausai ši įmonė turėjo ištaisyti broką savo lėšomis o ne versti mane pačiam organizuotis transportą. Bent jau už kurą būtų gražinę, nes važiavau 2 kartus papildomai. Taip pat prašau peržiūrėti šios įmonės veiklą dėl klientų apgaudinėjimo, nes meluoja pristatymo terminus, kas užsakinėjant baldus yra labai rimtas kriterijus renkantis. Taip jie sudaro nesąžiningą konkurenciją prieš kitus pardavėjus. Kiek matau iš kitų vartotojų skundų, apgaudinėjimas dėl terminų yra nuolatinė jų darbo praktika.

UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Dekojame, uz Jusu komentara.
Jusu uzsakytos spintos tikrai neturejome sandelyje ir savo puslapyje tokios informacijos neskelbeme. Kaip ir pats teisingai parasete, spintos pristatymo terminas buvo nurodytas kaip 2 sav. Jeigu preke turime sandelyje, tai jos pristatymo terminama norodome 1 sav.
Jusu uzsakyta spinta velavo 1 sav., del sausio men. buvusiu ne darbo dienu Lenkijoje.
Trukstamos plokstes Jums buvo pateiktos abu kartus per 1 sav. Tikrai stengemes istaisyti situacija kuo skubiau.
Del to, kad turesite atsiimti plokstes savarankiskai pastebejimu mums neturejote ir mielai sutikote atvykti i musu prekiu atsiemimo punkta abu kartus.