Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Kyra.lt | Batai iš Kyra.lt |

Gruodžio 11 d. iš internetinės parduotuvės Kyra.lt užsisakiau aulinius batus "Queen Black" (kaina 29,99) labai apsidžiaugiau radusi būtent tokius, kokių norėjau. Po beveik dviejų mėnesių suplyšo bato viršus, atsirado skylių prie pado, taip pat suplyšo bato vidinė dalis prie kulno, todėl batai pradėjo trinti ir praleisti vandenį. Teko nusivilti batų kokybe ir visas džiaugsmas dėl gražių batų išgaravo. 
Parduotuvėje yra nustatytas tik 14 dienų grąžinimo laikotarpis, bet jeigu prekė nebuvo nešiota. Jeigu prekė nekokybiška, pagal LR įstatymus turi 2 metų garantiją, todėl tikėjausi, jog bus į tai atsižvelgta, nes batai suplyšo labai greitai.
Susisiekus su įmone el. paštu ir pateikus įrodymus, buvo atsakyta, kad viskas yra aktyvaus nešiojimo pasėkmė ir batus gali priimti tik tada, jeigu tai yra gamintojo brokas. Kad batai naudojami pagal paskirtį, susidėvėjo po dviejų mėnesių, jiems atrodo normalu. Deja, man tai neatrodo normalu, nes batai neatlaikė net sezono, o jokių alternatyvų nebuvo pasiūlyta. Priešingai nei kitose parduotuvėse, kuriose suplyšusius batus priėmė iškart net ir po metų. 
Tuo labiau nesuprantu, kaip iš nuotraukų įmanoma įvertinti batų skyles ir nusidėvėjimą. Taip pat, atsiuntus nuotraukas įmonė delsė atsakyti, tik po pakartotino laiško sulaukiau atsakymo.
Pridedu ir mūsų pokalbio kopijas. Tikiuosi, kad galėsite padėti išspręsti šią problemą. 
Norėčiau, kad prekė būtų sutvarkyta, pakeista į kitą arba kad būtų grąžinti pinigai už tikrai nekokybišką prekę.