Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | dėl nekokibiškos prekės grąžinimo ir pinigų atgavimo |

Sveiki, pirkau batus iš UAB Odomena internetinės parduotuvės, batai neatitiko nei kokybe, nei
dydis jie yra nekokybiški turi specifinį kvapą yra didinti todėl man
netinka, bandžiau susisiekti, bet kelinta savaite neįmanoma susisiekti
jokio atsakymo negaunu. Užsakymas buvo atliktas dar 2019-11-19, pirma siunta pasiklydo, užsakė pakartotinai jie patys, atkeliavo ne tuo adresu, tada atsirado pirma siunta kuri buvo pristatyta tik 2020-02-05. Užpildyti grąžinimo formos neleidžia, nes pas juos sistemoje rodo, kad nėra tokių užsakymu numerių.  

Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt