Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Todo.lt | Todo.lt Užsisakiau telefona telefono nera todo.lt irgi. |

Laba diena,

2020-01-09 užsisakiau www.todo.lt internetinėje parduotuvėje mobiluji telefona Xiomi Mi 9 Lite kaina 273 Eurų. Pristatymas buvo nurodytas 3-4 dienos. Padariau pavedima ir į telefona gavau žinutę, kad užsakymas gautas ir kad apie tolimesni užsakymo vykdyma praneš sms ir į el. paštą. Praėjo savaitė, bet prekės negavau, paskambinau. Atsiliepė ir paaiškino, kad kol kas negali atsiusti, nes jie patys jo laukia iš tiekėjo. Vos gavę žadėjo atsiusti per porą dienų. Praėjo dar savaitė ir nusprendžiau paskambinti vėl. Vos paskambinus skambuti atmetė. Pabandžiau vėliau, vėl buvo tas pats. Turėdamas laiko bandžiau kitomis dienomis ir kitu laiku, bet iki šiol npavyko susisiekti. Iškart numetamas ragelis. Bandžiau iš kito telefono situacija tokia pati. Siunčiau užklausa jų svetainėje. Parašiau į el. paštą. Jokios atsakymo. Šiandien įsijungus www.todo.lt puslapi jo nebėra, facebook paskyros taip pat. Panaršiau plačiau daugybė žmonių rašo komentarus dėl lygiai tos pačios situacijos.
Dar niekad neturėjau tokios patirties ir nesu tikras ką turėčiau daryti toliau. Gal galite pagelbėti, nes panašu, kad todo.lt nebėra/bankrotavo. Ar dar įmanoma atgauti pinigus? Kur reikėtu kreiptis?

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą dėl negalėjimo atsisakyti sutarties Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.


Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt