Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

todo.lt | NEGAVAU PREKĖS |

Sveiki, iš todo.lt svetainės š.m. 01.20 užsisakiau telefoną, kurį turėjo pristatyti per 2-3d. Užsakymo informacijos nekeitė iki tol, kol su jais susisiekiau (01.24). Susisiekus pareiškė, kad aš pas juos ryškiai raudonai apibrėžta, bet jie laiku neišsiuntė prekės, nes buvo atidaryta pakuotė, o tokios prekės jie išsiųsti negali (turiu išsisaugojus šį jų atsakymą). Bet galiausiai jie mane patikino, kad pirmadienį, t.y. 01.27, užsakytą prietaisą tikrai laikysiu savo rankose. Pirmadienį atsirado siuntos nr. Taip tikėjau ir laukiau, kad visgi gausiu savo prekę per šią savaitę. Šiai dienai neturiu nei telefono, nei pinigų, nei susisiekimo su jais. Telefonas išjungtas, į laiškus neatrašo, svetainės nėra - susisiekti neina. Ar privalau laukti 14 d. nuo užsakymo apmokėjimo, ar prašymą galiu pateikti jau dabar? Manau, kad savo prekės tikrai negausiu, nes ją gauti turėjau jau, bent jau, 01.28. O ir siuntos nr neatrodo realus (kadangi buvo be jokių kitų duomenų - siuntos tarnybos pavadinimo ar pan.)...  Kaina 172€

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą dėl negalėjimo atsisakyti sutarties Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.


Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt