Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MB Alternatyvi sistema | Dėl sutarties nesilaikymo |

2019 m. vasarą pasirašau rangos sutartį su MB "Alternatyvi sistema" dėl šilumos siurblio pardavimo ir prijungimo mano namuose. Pagal sutartį darbai turėjo būti atlikti 2019 spalio pabaigoje. Šiuo metu (nors ir stipriai vėluojant, gruodžio antroje pusėje) yra pristatytas šilumos siurblys ir už jį yra visiškai atsikaityta. Tačiau po šilumos siurblio pristatymo  MB "Alternatyvi sistema" dingo ir - kaip suprantu - nebesirengia jo prijungti. 
Kur turiu kreiptis / kokia yra procedūra sutarčiai nurtaukti ir išieškoti joje numatytas netęsybas? Ar galiu pretenduoti į civilinį ieškinį neturtinės žalos atlyginimui?